۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اموزش طراحی پیراهن مردانه

اموزش طراحی پیراهن مردانه

اموزش طراحی پیراهن مردانه نیز همانند طراحی لباس زنانه با ترسیم و طراحی فیگور آغاز می شود. در این دوره آموزش هنرجویان با توجه به نوع بدن و آناتومی اندام مردانه باید به مهارت های ترسیم مردانه در حالت های بدنی و شرایط آن بپردازند. در اموزش طراحی پیراهن مردانه نیز بخش های طراحی لباس روز، لباس شب، لباس های ورزشی ، لبلس زیر نیز مطرح است.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

اموزش طراحی پیراهن مردانه

  در این دوره اموزش طراحی پیراهن مردانه نیز همانند طراحی لباس زنانه هنرجویان باید به ترسیم اندام مردانه در قد و وزن های مختلف بپردازند و مهارت های لازم را در این مورد کسب کنند. هنرجویان همچنین در این دروه به ترسیم اندام های مردانه ورزشی نیز می پردازند. هنرجویان مهارت ترسیم اندام های مردانه ای با قد کوتاه و لاغر، قد کوتاه و چاق و ….. را کسب می کنند.

  با توجه به لباس های اداری و راحتی در مبحث لباس روز مردانه هنرجویان با خلاقیت های خود و مهارت هایی که در این دوره فرا می گیرند به تمرین و ترسیم طراحی لباس مردانه می پردازند. لباس های مردانه معولا دارای برش های آسانتر و سبک تری نسبت به لباس های زنانه دارند. در طراحی لباس مردانه باید به نوع استایل بدنی توجه شود و تی شرت ها و پیراهن هایی مناسب  را طراحی کرد. معمولا در طراحی لباس مردانه با یک نوع پیراهن و یا بالا پوش و شلوار باید به هنر نمایی پرداخت و نیاز های جدید را راضی نگه داشت.

اموزش طراحی پیراهن مردانه

در حوضه طراحی لباس شب مردانه معمولا طراحی از کت و شلوار خواهد بود. هنرجویان در این دوره با مهارت انتخاب طرح و رنگ پارچه و با در نظر گرفتن کاربرد آن به طراحی می پردازند. در طراحی کت و شلوار های مردانه ظرافت های برش ها باید به خوبی نشان داده شود. هنرجویان این دوره مهارت های لازم را در طراحی کت و شلوار های مردانه با توجه به قد و وزن شخص پیدا خواهند کرد و در ایجاد برش های جدید در طراحی کت و شلوار خلاقیت های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

اموزش طراحی پیراهن مردانه

طراحی پیراهن های مدانه نیز در حوضه وسیعی در لباس مردانه قرار دارد. پیراهن های مردانه با توجه به سن افراد متفاوت خواهد بود ولی در کل یک قرار داد و استاندار عمومی نیز دارد که در آکادمی طراحی لباس پارس اساتید مجرب در ضمن آموزش اصول طراحی پیراهن مردانه، در ایجاد خلاقیت و ابداع فرم های دیگر به هنرجویان کمک خواهند کرد.

 

لباس های ورزشی مردانه و طراحی این نوع البسه برای مردان دارای دنیای از رنگ و طرح می باشد. یکی از مهارت های دیگری که هنرجویان آکادمی هنر پارس کسب خواهند کرد طراحی لباس های ورزشی و مرتبط با آن خواهد بود. در این دوره با توجه به نوع اندام مردامه و نوع رشته ورزشی آموزش های لازم برای طراحی های نو و ایده های جدید داده خواهد شد.

اموزش طراحی پیراهن مردانه

تی شرت های مردانه نیز گاهی دارای یک حالت خاص بوده و گاهی طراحان جوان به ایده های نو دست خواهند زد. کت ها و اور کت های مردانه نیز دنیای از طراحی های مد مردانه است که هنرجویان با کسب مهارت های لازم به طراحی از آنها پرداخته و خلاقیت های خود را با دانش های فرا گرفته در هم می آمیزند و طرحی جدید به دنیای مد مردانه ارائه خواهند داد.

در حالی که حفظ ارتباط با لندن، بهره گیری از مدهای پوشاک مردانه را امکان پذیر می سازد. محدودیتی که ایالات متحده، در باره «کت و شلوار ویکتوری» و بالاپوش اعمال می کند، طراحان لباس مردانه را وادار خواهد ساخت تا دوران ساخت  را پشت سر بگذارند.

اموزش طراحی پیراهن مردانه

شما میتوانید با شرکت در دوره های اموزش طراحی پیراهن مردانه آکادمی پارس به یک طراح لباس کامل تبدیل شوید و شغل خود را راه اندازی یا گسترش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس