۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اموزش خیاطی گام به گام

اموزش خیاطی گام به گام

در مقاله ی اموزش خیاطی گام به گام رسم الگوی دو نوع یقه ی دراپه و شل را آموزش می دهیم . در نوع اول یقه به صورت دراپه و گشاد می باشد. دوخت یقه شل جدا

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

    از الگوی بالاتنه تاخط کمر استفاده کنید. ساسون کمر را در روی الگوی جلو رسم کنید.حالا ساسون سرشانه و ساسون خط کمر را به خط وسط جلو منتقل کنیدخط وسط جلو را در کمر با شماره ۱ و در شروع ساسون با شمار ه ۲  مشخص کنید.خط ۱-۲ را به بالا و پایین امتداد دهید. شانه را در حلقه گردن با شماره ۳ مشخص کنید .از نقطه ۳ خطی عمود در عرض الگو تا نقطه ی ۴ رسم کنید. خط کمر در پهلو را با شماره ۵ مشخص کنیداز نقطه ی ۵ خطی عمود در عرض الگو تا نقطه ی ۶ رسم نمایید.

اموزش خیاطی گام به گام

اموزش خیاطی گام به گام

یقه دراپه ی ساده

    از الگوی بالا تنه با بلندی طبق مدل استفاده کنید. خطی افقی از خط وسط جلو به پنس نوک سینه وصل کرده و آن را ببریدساسون شانه ی جلو را به خط وسط جلو منتقل کنید. به اندازه ی پنس سرشانه پنس خط وسط جلو  باز شده است. خط وسط جلو را در کمر با شماره ۱ و در شروع ساسون با شماره ۲ مشخص کنید.(اموزش انتقال پنس)خط ۱-۲ را به بالا امتداد دهید. شانه را در حلقه ی گردن با شماره ۳ مشخص کنید .از نقطه ی ۳ خطی عمود در عرض الگو تا نقطه ی ۴ رسم کنید .به طوری که این دو خط با هم زاویه ۹۰ درجه را تشکیل دهد پنس ها دوخته نمیشوددر صورت لزوم پنس ها را از خط کمر رد کنید یعنی به اندازه ی پنس ها به پنس خط کمر اضافه کرده و الگو را ببرید .(پالتو یقه آرشال زنانه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس