۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اموزش خیاطی مبتدی رایگان

اموزش خیاطی مبتدی رایگان

در مقاله اموزش خیاطی مبتدی رایگان با آموزش رسم الگوی یقه شکاری در خدمت شما علاقه مندان به هنر خیاطی هستیم . با آموزش خیاطی آکادمی پارس همراه باشید .

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   برای شروع ابتدا پنس سرشانه را طبق مدل منتقل می کنیم.در الگوی جلو از گودی ۱٫۵ سانت و از سرشانه ۱سانت گشاد می کنیم(یقه انگلیسی دو تکه)در الگوی پشت از سرشانه ۱ سانت و از گودی ۰٫۵ سانت یقه را گشاد می کنیم.در این یقه گودی حلقه گردن باید پرتر طراحی شود بنابراین از زاویه یقه ۴سانت خارج می شویم(پالتو یقه آرشال).

اموزش خیاطی مبتدی رایگان

    برای این یقه از سجاف سرخود استفاده میکنیم و از ابتدای سجاف ۰٫۲میلی متر کم میکنیم.حلقه یقه پشت و جلو را بدون رویهمگرد با متر ایستاده اندازه میزنیم و این مقدار را خط پایه قرار می دهیم.

اموزش خیاطی مبتدی رایگان

طراحی تکه ی بالای یقه

خطی رسم میکنیم به اندازه حلقه گردن پشت و جلو بدون رویهمگرد.سپس ۶٫۵ سانت از این خط بالا می رویم و این خطوط را تبدیل به کادر میکنیم.(پهنای یقه را نمیتوان زیاد گرفت زیرا به راحتی بر نمیگردد)(الگوی یقه نمایشی)از سمت چپ کادر به اندازه یقه گشاد شده پشت، داخل شده و از طرف راست کادر ۱سانت بالا رفته و این دو تقطه را با پیستوله بهم وصل میکنیم.

 

آموزش خیاطی مبتدی رایگان

    از گوشه سمت راست در بالا به اندازه ۲-۴ سانت بیرون رفته و به گوشه یقه در پایین وصل میکنیم.از این الگو برای زیر یقه استفاده میکنیم و آن را روی دولای باز اریب قرار میدهیم و لایه کوبی میکنیم.یقه ی رو را ۰٫۲ میلیمتر بزرگتر بر می داریم.این یقه را میتوان روی دولای بسته و از راسته پارچه برش زد.می توانید یقه را در ۴لای اریب نیز برش زد.اگر بخواهیم مدل های دیگر یقه انگلیسی را طراحی کنیم باید در قسمت نوک یقه تغییرات را ایجاد نماییم.اموزش خیاطی مبتدی رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس