۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگو لباس بچه

الگو لباس بچه

در الگو لباس بچه یک سارافون دخترانه زیبا را آموزش می دهیم. برای این مدل باید ابتدا الگوی بالاتنه را آماده کنم . قد لباس به اندازه ی دلخواه بلند میشود . بعد از بلند کردن قد الگو یک سانت به قسمت پایینِ وسط جلو اضافه میکنیم . چون شکم بچه ها برجستگی دارد این یک سانت اضافه میکنیم که جلوی لباس به سمت بالا کشیده نشود . در مرحله ی بعد دامن لباس را از کناره ها به اندازه ی ۳ سانت فون می کنیم . در صورت دلخواه میتوانید حلقه ی یقه و حلقه آستین را گشاد کنید .(الگوی لباس بچه گانه دخترانه)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

الگو لباس بچه

   از پایین یقه در خط وسط جلو به اندازه ی ۶ الی ۸ سانت پایین میاییم و یک خط به حلقه آستین میکشیم ( خط قرمز ) دقت کنید که این خط باید به خط وسط جلو عمود باشد .

الگو لباس بچهالگو لباس بچه

در حلقه آستین از خط قرمز ۰٫۵ سانتی متر میاییم بالا و علامت میزنیم سپس این علامت رو به خط قرمز وصل میکنیم ( خط سبز ) .(الگوی بالاتنه کودک)الگو از خط قرمز و سبز قیچی میشود و آن تکه ی مثلث کوچکی که بین خط سبز و قرمز قرار گرفته دور ریز میشود .الگو به دو تکه تبدیل میشود تکه ی بالاتنه و تکه ی دامن .تکه ی دامن را از خطوط زردی که روی الگو کشیدیم قیچی کنید و بین قطعات ۱ و ۲ و۳ را ۳ الی ۴ سانت اوزمان بدهید .

الگو لباس بچه الگو لباس بچه

الگو لباس

   یک مستطیل به عرض ۴ سانت و به طول دو برابرِ خط آبی از اریب پارچه ی رنگ مخالف برش بزنید . بعد این مستطیل را از وسط عرض تا کنید تا مستطیل تبدیل به یک مستطیل دو لا با عرض ۲ سانتی متر بشود .بعد وسطِ عرض مستطیل یک خط بکشید و این خط را بگذارید روی خط آبی جوری که یک سانتی که دو لای بسته هست بالای خط آبی قرار بگیرد و یک سانتی که دو لای باز هست بیفتد روی زاپاسِ پایینِ خط آبی . حالا روی خط آبی را چرخ کنید تا مستطیل از خطِ وسطش به تکه ی یقه ی بالاتنه وصل بشود چون مستطیل باید به صورت هلالی دربیاید میتوانید قسمتهای پایین مستطیل را چرت بزنید.(الگو استین کودک)سپس تکه ی پایینیِ بالاتنه را هم به خط آبی وصل کنید .  دو لای بسته به عرض ۱ سانتی متر بین دو تا تیکه ی بالاتنه میماند .دامن پیراهن را هم آن مقداری را که اوزمان داده بودید موقع دوخت به صورت دستی پیلی بدهید و بعد از پیلی دادن به بالاتنه وصلش کنید .الگو لباس بچه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس