۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی مانتو کتی سایز ۳۸

الگوی مانتو کتی سایز ۳۸

با مقاله ی الگوی مانتو کتی سایز ۳۸ همراه ما باشید . برای تهیه ی کتاب های خودآموزش خیاطی زنانه می توانید به سایت پارس دوک مراجعه نمایید . کتاب الگو و برش لباس زنانه به روش متری به آموزش انواع الگو های لباس زنان می پردازد. در ادامه به آموزش رسم الگوی مانتو کتی می پردازیم . برای رسم الگو این مانتو ابتدا الگو ی اولیه با برش از سرشانه را بکشید یقه جلو را از گوشه گردن ۱ س و ازگودی۲-۳س گشاد کنید هلال یقه را بکشید .

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

پشت لباس نیز یقه را از گوشه گردن یک سانت گشاد کنید.

الگوی مانتو کتی سایز ۳۸

   بازی یقه را بین کمر و سینه یا بالاتر در نظر گرفته از هلال یقه گرد از وسط جلو ۲-۴ س داخل شده این دو نقطه را بهم وصل کنید و از وسط خط ۲-۳ س داخل شده هلال پایین یقه را بکشید. الگوی مانتو کتیالگوی مانتو کتی سایز ۳۸

روی هلال یقه دو تا پنس لقی ۱سانتی متری ببندید.الگوی مانتو کتی سایز ۳۸

   جای جیب را۵ -۷ س زیر خط کمر و از پهلو ۳-۸ س داخل شده و ۱۴-۱۶ س  جیب دو فیلتاب دوخت کنید برای در جیب ی نقاب ۵-۷ سانتی متر به طول دهانه جیب دوخت کنید.

الگوی مانتو کتی سایز ۳۸

   استین ساده را کشیده و از دم ۷-۱۲ جدا کرده و بین برش نوار مغزی دوخت کنید.مقدار پارچه مورد نیاز این لباس بسته به قد مانتو ۱۶۰الی ۱۸۰ س می باشد.الگوی استین کت زنانهالگوی مانتو کتی سایز ۳۸

   برای حجاب زیر از سرشانه تا کمر و خط وسط جلو اصلی با یقه ی گرد یک کپی بردارید و جدا برش بزنید موقع دوخت لبه درز یقه و دهانه جیب و سر استین را مغزی دوزی کنید.(الگوی مانتو کتی جلو باز)
الگوی مانتو کتی سایز ۳۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس