۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی تاپ مجلسی

الگوی تاپ مجلسی

 در این مقاله الگوی تاپ مجلسی را آموزش می دهیم برای این مدل تاپ بسیار زیبا بهتر است از الگوی بالاتنه ساده استفاده کنید . می توانید از الگوی با پنس سرشانه هم استفاده کنید که پنس سرشانه به برش های جلوی لباس منتقل می شود .(الگوی تاپ دکلته)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   برای کشیدنِ یقه ی این مدل ابتدا از گوشه ی گردن به اندازه ی ۴ الی ۶ سانتی متر به سمت بالا بروید ( خط قرمز )از انتهای خط قرمز به اندازه ی ۱٫۵ سانتی متر داخل شوید ( خط زرد ) .خط وسط جلو را تا روبروی خط زرد به سمت بالا امتداد دهید. ( خط سبز )

الگوی تاپ مجلسی

الگوی تاپ مجلسی

   خط بالای یقه را با وصلِ انتهای خط سبز به انتهای خط زرد به صورت هلال بکشید ( خط آبی ) .خط سرشانه را به وصلِ انتهای خط زرد به خط سرشانه ( خط آبی ) کامل کنید . خطوط قرمز را مطابق شکل روی الگو کشیده و سپس شماره گذاری کنید ( در صورت دلخواه می توانید تعداد این خطوط را بیشتر یا کمتر کنید ).

الگوی تاپ مجلسیالگوی تاپ مجلسی

   خطوط قرمز را قیچی کنید و  در بین هر کدام به اندازه ی ۲ الی ۴ سانتی متر اوزمان دهید .خطوط زرد روی شکل نشان دهنده ی خط وسط جلو و خط سرشانه ی الگوی شما هستند . الگوی جلوی لباس شما تکمیل شد .(الگوی تاپ بندی)در هنگام دوخت مقادیر اوزمان داده شده در خط سرشانه به صورت پیلی های ریز و منظم دوخته می شود .خط یقه را در الگوی پشت دقیقا مشابه و مساوی با یقه ی جلو بکشید .الگوی پشت نیازی به اوزمان ندارد .میتوانید به این بلوز آستین هم بدوزید. آستین این مدل باید کاملا ساده و معمولی باشد( نه مدل داشته باشد و نه خیلی تنگ یا گشاد باشد ).

الگوی تاپ مجلسی الگوی تاپ مجلسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس