۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اتصال آستر حریر و دوخت خرج کار

اتصال آستر حریر به لباس و دوخت خرج کار با ویدیو آموزشی

سلام هنرجویان عزیز، امروز می خوایم وصل کردن آستر حریر زیری لباس به لایه رویی رو آموزش بدیم، طبق شومیزی که پشت سر می بینید، همینطور می خوایم بهتون دوختن خرج کار دور یقه رو آموزش بدیم پس حتما این ویدئو رو ببینید و با دوستانتون به اشتراک بذارید.

 

 

آموزش اتصال حریر به لباس و دوخت خرج کار

در حالت معمولی ما آستر رو روبروی پارچه میذاریم ولی الان باید برعکس انجام بدیم یعنی پشت آستر حریر روی لباس قرار میگیره و دورتادور سوزن می زنیم و چرخ می کنیم و بعد دو تا درز پشت یقه رو هم لب به لب می کنیم و چرخ می کنیم. لباس رو برمیگردونیم و لبه یقه رو میدیم داخل و یه دوخت از روش میریم و قسمت درز پشت یقه رو هم یک قزن میدوزیم که به هم وصل بشه.

دوخت آستر حریر و اتصال آن به لباس

ما می خوایم نوار تزئینی رو دور یقه بدوزیم، اول خرج کار رو میذاریم دور یقه و سوزن می زنیم، برای اینکه نوار دور یقه بخوابه ما باید قسمت های نوارمون رو که حالت عنکبوتی داره رو قیچی کنیم و بعد دور یقه میذاریم و تنظیم می کنیم و با نخ یک لا می دوزیم که باید هر کدام از گل هامون به لباس وصل بشه. امیدوارم این آموزش هم براتون مفید بوده باشه اگر دوست داشتید برای دوستانتون به اشتراک بذارید همینطور برای ما کامنت بذارید تا به سوالاتون پاسخ بدیم.

 

بیشتر بدانیم:

آشنایی با پارچه حریر

حریر یکی از پارچه‌های پرطرفدار در فصل بهار و تابستان است. این پارچه خنک برای دوخت لباس مجلسی، شومیز، دامن، رویه لباس، شلوار، شال، مانتو و … کاربرد دارد. الیاف حریر طوری بافته می‌شود که با لمس آن حس لطافت پارچه را درک کنید. امروزه پارچه های حریر در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود و سلیقه اکثریت افراد را در دنیای مد و فشن پوشش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس