۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آپ آرت هنر دیدگانی

آپ آرت هنر دیدگانی

 در این پست می خواهیم به سبک آپ آرت هنر دیدگانی بپردازیم. (سبک مینیمالیسم در طراحی لباس )اپ آرت یا هنر دیداری جنبش هنری است که در دهه ۶۰ پا به دنیا نهاد و در سال ۱۹۶۴ در مجله تایمز نام گرفت . هنرمندان این سبک مجموعه‌ای از خط‌ ها، شکل‌های خُرد و سطح‌ های رنگی درخشان را متقارن و متمرکز به نظم در می‌آورند که لرزنده، پیش‌ آینده و پس‌ رونده جلوه کنند.بسیاری از نمونه‌ های مشهور هنر دیدگانی سیاه و سفید رسم شده‌اند، به این دلیل برخی آن را انتزاعی می‌دانند. بیننده‌ای که به آثار این سبک می‌نگرد، ممکن است حرکت، چشمک زدن، خاموش و روشن شدن، چرخش، لرزش یا جهش مشاهده کند.(سبک شناسی مد و فشن )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

                                                            آموزشگاه خیاطی کرج

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آپ آرت هنر دیدگانی

آپ آرت هنر دیدگانی

   همیشه تاثیر هنر بر روی مُد و فشن (آموزش طراحی مد و لباس ) از جایگاه خاصی برخوردار بوده چرا که مُد و فشن هنر را برای مردم ،مردمی تر می کند و  مد و فشن باعث می شود هنر به سطح عام جامه راه پیدا کند و شناخت دیداری بیشتری نسبت به هنر پیدا کنند. از اپ آرت برای خوش پوش شدن بیشتر می توان بهره برد و کمک گرفت چرا که ایلوشن (illusion ) وهم و خطا دید قابل توجهی ایجاد می کند که می توان کوتاهی چاقی بلندی و یا لاغری را تشدید کرد و یا کاست.اپ آرت بسیار توجه برانگیز است، اگر نخواستید به چشم بیایید هیچ گاه از این هنر بر روی لباستان استفاده ننمایید.شاید در حد اکسسوری کافی باشد. (کلیپ تصویرسازی اکسسوری )

آپ آرت هنر دیدگانی آپ آرت هنر دیدگانی

آپ آرت

   ا پ آرت در اکثر مواقع هنر سیاه و سفید نام می گیرد. البته که اپ آرت های رنگی دلفریبی نیز چشم را می نوازند ولی در فشن بیشتر کار مُد با نوع سیاه و سفید آن است . و کمتر از رنگ بهره می برند.

آپ آرت هنر دیدگانی آپ آرت هنر دیدگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس