۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش مرحله به مرحله دوخت دکمه لباس

آموزش مرحله به مرحله دوخت دکمه لباس

سلام،ما اومدیم با آموزش مرحله به مرحله دوخت دکمه لباس یکی از اتفاقاتی که ممکنه برای هرکسی چه خانم چه آقا پیش بیاد افتادن دکمه لباس هستش، اینکه چطور از آن موقعیت بتوان خلاصی پیدا کرد خیلی مهم است و در این آموزش ویدیویی به شما یاد می دهیم که چطور به سادگی بتوانید دوختن دکمه لباس را یاد بگیرید.

<div id=”21560687525″><script type=”text/JavaScript” src=”https://www.aparat.com/embed/PXsJm?data[rnddiv]=21560687525&data[responsive]=yes”></script></div>

آموزش دوخت دکمه لباس با دست

مرحله به مرحله دوخت دکمه: در این ویدیو روش دوخت دکمه لباس را به شما یاد می دهیم، برای این کار لوازم مورد نیازتان موارد زیر می باشد: نخ همرنگ لباس، دکمه افتاده لباس، سرنخ زن و اگر تا انتهای ویدیو را ببینید طرز استفاده از آنها را یاد می گیرید.

چطور دکمه بدوزیم؟

این سوال پیش می آید که چطور دکمه بدوزیم؟ ابتدا باید انواع دکمه را بشناسیم، دکمه ها به چند مدل تخت، پایه دار، دو سوراخه، چهار سوراخه، قابلمه ای، فلزی و… و هر کدام این مدل ها برای نوع خاصی از لباس استفاده می شود، مثلا دکمه چهار سوراخ و دو سوراخ کوچک برای پیراهن های مردانه استفاده می شود، دکمه های قابلمه ای و پایه دار برای پیراهن های زنانه کاربرد دارد و دکمه های فلزیو لق برای شلوارها و لباس های جین.

 آموزش دوخت دکمه لباس

به شما پیشنهاد می کنم وقتی متوجه افتادن دکمه شدید حتما آن را جایی محفوظ نگه دارید تا در اسرع وقت بتوانید آن را بدوزید و از لباستان استفاده کنید و اگر دکمه شما گم شود باید دکمه مشابه ای را پیدا کنید. برای استفاده از دیگر آموزش های رایگان خیاطی به سایت آکادمی پارس مراجعه کنید.

برخی از تولیدی های پوشاک دکمه زاپاس برای لباس های دوخته شده قرار می دهند که بسیار خوب است و می توانید نگران گم شدن دکمه ی لباس خودتان نباشید و آن را با دکمه زاپاس جایگزین کنید. امیدوارم ازین آموزش استفاده لازم را ببرید و آن را با دوستانتان هم به اشتراک بگذارید.

برای آموزش رایگان دوخت جلیقه پسرانه، دوخت دامن و کوتاهی شلوار به روش ساده کلیک کنید و برای آموزش های بیشتر خیاطی و طراحی لباس به سایت آکادمی هنر پارس مراجعه فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس