۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی لباس در ترکیه

آموزش طراحی لباس در ترکیه

در این مقاله با آموزش طراحی لباس در ترکیه آشنا می شوید (آموزش طراحی لباس در ایتالیا). طراحی لباس در ترکیه (آموزش طراحی لباس) به  ۴۰۰۰ سال قبل برمیگردد. اما در حدود ۵-۶ قرن پیش، که عثمانی ها در سراسر ترکیه به روش پادشاهی زندگی میکردند، به لباس اهمیت خاصی میدادند. تمام بزرگی و طبقه اجتماعی خود را به وسیله مدل و رنگ و جنس پارچه لباس به رخ دیگران می کشیدند. و در منسب های دولتی به همین روش پست و مقام هر شخص مشخص میشد . طبقات عامه جامعه حق پوشیدن لباسهای پرزرق و برق یا برنگ لباس افراد دربار را نداشتند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱آموزش طراحی لباس در ترکیه

آموزش طراحی لباس در ترکیه

    صنعت نساجی در قرن بیستم و با تاسیس کشور ترکیه وارد دوره نوسازی و مدرنیزاسیون شد، با رشد صنعت پارچه بافی این کشور به عنوان لوکوموتیو صادرات، بخش پوشاک آماده مصرف (Ready-to-wear ) هم به مرور رشد کرد. در دو دهه اخیر همواره بیش از ده درصد کل صادرات ترکیه از آن این صنعت بوده است.
آموزش طراحی لباس در ترکیه

آموزش طراحی لباس ترکیه

   اگر دقت کنیم میبینیم  که طرح های ایرانی و عثمانی (طراحی لباس سنتی) همیشه دارای ریزه کاری هایی روی لباس هستند مانند گلدوزی، منجوق دوزی، و نقوش برجسته ای که از دوخت اصل لباس بسیار زمان بیشتر و البته هنری والاتر میطلبد. اما لباسهای اروپایی باز تر و ساده تر در هستند و بجای ایجاد نقوش با برشهای متنوعی مدل لباس ها را تغییر می دهند. لذا این روشهای طراحی لباس در ترکیه باعث شده امروزه لباسهای مجلسی بلند و پوشیده که تلفیقی از طرح های اروپایی و ترکیه است را شاهد باشیم.آموزش طراحی لباس در ترکیه

آموزش طراحی لباس در ترکیه

مجله بوردا

   اگر علاقه مند به خیاطی هستید و دوست دارید از الگوهای آماده استفاد کنید مجله مد و طراحی لباس بوردا همراه با الگو های آماده مناسب شماست.علاوه بر مجله ماهانه اصلی، شماره‌ های ویژه‌ای مانند بوردای دامن، بلوز و شلوار (آموزش الگوی شلوار زنانه )، بوردای کودکان، بوردای زنان درشت اندام، بوردای زنان ریزه اندام، و دوزندگی برای تازه‌کاران آموزش‌های وسیع‌تری را برای خیاطان آماتور فراهم می‌کند.

آموزش طراحی لباس در ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس