۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی لباس با کامپیوتر

آموزش طراحی لباس با کامپیوتر

کامپیوتر و تاثیر آن در دنیای فشن و مد بر هیچ کسی پوشیده نیست. امروزه با آموزش طراحی لباس با کامپیوتر و نرم افزار های کاربردی (نرم افزار گربر) آن در این رشته به طراحان کمک زیادی کرده و در پیشبرد صنعت مد نقش بسزایی داشته است.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   نرم افزار Marvelous Designer (آموزش نرم افزار طراحی لباس مارولوس) یکی از بهترین نرم افزارهای در زمینه طراحی لباس و الگوسازی لباس(نرم افزار چیدمان الگو) است این نرم افزار ابزارهایی را برای شما فراهم می کند تا بدون نیاز به استفاده از دیگر نرم افزارهای CAD، بتوانید الگوها و طرح های مدرن لباس را به صورتی منحصر به فرد خلق کرده و آن ها را رندر کنید. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار هماهنگ سازی ویرایش الگو و دراپینگ ۳ بعدی برای طراحی تعاملی می باشد. به این معنی که هر گونه تغییرات در الگو را به صورت کامل و بلافاصله بر روی دراپینگ لباس های سه بعدی منعکس می کند.

آموزش طراحی لباس با کامپیوتر

    شما می توانید تنها با چند کلیک موس الگوهای طراحی شده را به یکدیگر دوخته و آن را بر روی تن مدل مشاهده کنید. (آموزش نرم افزار جمینی ) این نرم افزار از انواع خواص فیزیکی پارچه ها از جمله: کششی، برشی،سفتی، چگالی، ضخامت و … پشتیبانی می کند. و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هر چه بهتر مدل های طراحی شده کمک می کند.

آموزش طراحی لباس با کامپیوتر آموزش طراحی لباس با کامپیوتر

آموزش طراحی با نرم افزار

نرم افزار ایلاستریتور از نرم افزارهای قدرت‌مند در طراحی و خلق کاراکتر و اجرای کارهای گرافیکی است که محصول یکی از معروف‌ترین و بزرگترین شرکت‌های تولید کننده نرم افزارهای گرافیکی و تصویری، به نام شرکت adob می‌باشد.از نرم افزارهای گرافیکی در مراحل طراحی مد نظیر طراحی تخت(Flat)، تصویرسازی مد و ارایه و نمایش طراحی استفاده می‌شود. این نرم افزارها از یک سو به مراحل طراحی لباس سرعت می‌بخشد و از سوی دیگر یک ساختار ارتباط بصری استاندارد مشترکی را بین کشورهای جهان، برای بخش­های تولید، عملیات و بازاریابی ایجاد می‌کند. در واحد طراحی نیز از نرم افزارهای کامپیوتری برای طراحی لباس به صورت تخت (دوبعدی)، تصویرسازی طراحی لباس و پارچه، ارایه و نمایش مد، تبلیغات، طراحی وب سایت و لوگو استفاده می‌گردد.

آموزش طراحی لباس با کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس