۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دوخت مانتو کتی ساده

آموزش دوخت مانتو کتی ساده

در ادامه با آموزش دوخت مانتو کتی ساده همراه آکادمی پارس باشید . این مانتو(آموزش دوخت کت زنانه) به صورت تک دگمه و یقه ی هفت باز و منحنی و همراه با برش عصایی است.

آموزش دوخت مانتو کتی ساده

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

رسم الگوی کت

   قبل از کشیدن هر الگویی ابتدا به تمام جزئیات آن توجه کنید.الگوی اولیه بالاتنه را می کشیم.شما اگر می خواهید کتتان اندامی باشد. اولا الگو را +۲تا۳ کنید نه ۵! و اینکه ساسون سرشانه را کامل در نظر بگیرید و ساسون زیر سینه(انتقال پنس سرشانه) یا همان برش هم سر جای خودش رسم کنید چون اگر ساسون را جا به جاکنید و سپس بر روی تن بخواید کاملا آن را تنگ کنید قسمت های زیر سینه کمی کیست می شود.

آموزش دوخت مانتو کتی ساده

   اما اگر نمی خواهید قسمت سینه قالبی در آید و دوست دارید کمی آزاد باشد اولا ساسون سرشانه را نصف کنید و دوما برش را کمی جا به جا کنید تا آن قسمت از الگو صافتر در آید.یقه را از سرشانه ی جلو و پشت ۲سانت گشاد می کنیم و از گودی پشت هم حدود ۱تا۱٫۵.در مرحله اول از گودی جلو ۲تا ۲٫۵سانت حدودا میاییم پایین و یقه گرد(دوخت انواع یقه) را طراحی می کنیم.بعد از وسط جلو حدود ۳تا ۳٫۵ سانت به طرفین می رویم و از آن جا یقه ی هفت گلابی را طراحی می کنیم .بازی یقه را تا خط کمر می رسانیم ولی اگر تا خط زیر سینه باشد زیباتر است.

آموزش دوخت مانتو کتی

   چون یه دگمه وسط مانتو خورده است حتما ۱تا ۱٫۵سانت روی همگرد برای آن در نظر بگیرید.ساسون های لقی یقه هم فراموش نکنید.حداقل ۲تا ساسون ۱٫۵سانتی از دو جای یقه ی هفت باید بگیرید.پایین کت هم از خط وسط جلو ۲تا ۲٫۵سانت به طرفین باید داخل الگو شوید و آن را گرد کنید.حالا برای قسمت بالای یقه باید مستطیل برش بزنید به اندازه ی همان یقه گرد پشت و جلو با پهنای ۲٫۵تا ۳سانت. اگر خواستید زیباتر قرار بگیرد می توانید تا ۳٫۵ هم بگیرید.دولا برش میزنیم و لایه کوبی(انواع لایی خیاطی) و خیلی معمولی بین درز یقه و سجاف میدوزیم .آموزش دوخت مانتو کتی ساده آموزش دوخت مانتو کتی ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس