۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دوخت لباس عروس

آموزش دوخت لباس عروس

آموزش دوخت لباس عروس یکی از دوره های تخصصی و حرفه ای دردوره آموزش دوخت محسوب می شود که باید در ابتدا فرد خیاط زمینه اولیه برای دوخت و دوره نازک دوزی و مهارت کامل و کافی را در آن دوره پشت سر گذاشته باشد و سپس به سراغ این اموزش برود . لباس عروس جزء لباسهایی است که بسیار هزینه بر و نیز پرکار می باشد ،بنابراین باید بر روی آن نهایت تلاش و نهایت دقت و مهارت را بخرج دهد.آموزش دوخت لباس عروس

آموزش دوخت لباس عروس

آموزش دوخت لباس عروس

این اموزش شامل تمامی نکاتی که درباره لباس های مجلسی باید به آن دقت شود را شامل می شود که در یک آموزشگاه خیاطی معتبر آموزش داده می شود.(طراحی لباس عروس روی کاغذ)

آموزش دوخت لباس عروس از ابتدای طرح و مدل و پیاده کردن آن برروی الگو شروع می شود و تا مرحله دوخت و فروش به پایان می رسد. این دوره از خیاطی یکی از پر طرفدار ترین دوره هایی ست که افراد خلاق و هنردوست به سراغ ان می روند .چراکه لباس عروس لباسی است که باید تمامی زیبایی های یک لباس را دارا باشد و تمامی سلیقه ها را دربربگیرد کند.
آموزش دوخت لباس عروس

آموزش دوخت لباس عروس

این اموزش در مجموع آموزش فنردوزی ،نوار دوزی ،دوخت های تزئینی ،آموزش دوخت دکلته ،آموزش انواع یقه هایی که مناسب این نوع لباس هستند ،(زیرا هر یقه ای مناسب لباس عروس نیست و تنها چند مدل خلاق و تلفیقی می تواند مناسب لباس عروس باشد) ، تزئینات روی لباس (که اکثر مواقع از گیپورهای قطعه قطعه شده و بریده شده که با مروارید و… روی آنها تزئین شده اند ،یا روی خود لباس منجوق و ملیله دوزی شده اند)، طریقه دوخت زیپ مخفی در پهلو یا پشت لباس ،ژیپون دوزی و… را شامل می شود . ابتکار یک بُعد جدا نشدنی در دوخت لباس عروس است و باید طرح مناسب از ان استفاده شود.دوخت این لباس از روی الگوی اولیه بالاتنه لباس عروس و پایین تنه که به عنوان الگوی اولیه یک پیراهن ساده است اقتباس می شود و از ان برای مدل سازی لباس عروس بهره میگیرند.
آموزش دوخت لباس عروس

این آموزش در مرحله بعد از دوره دوخت لباس مجلسی و آموزش لباس شب می باشدد،چرا که یک هنرجو ابتد اباید نکاتی را که در لباس مجلسی به طور کلیباید بداند و رعایت کند را پشت سر گذاشته باشد و سپس به سراغ دوره بعد از آن که بسیار پراهمیت تر از لباس مجلسی است برود.

یقه هایی که مناسب لباس عروس هستند می تواند بسته یا باز باشد .یقه های ایستاده و یا باز ممکن است برای تمامی اندام ها مناسب نباشد مثلا کسی که گردن کوتاهی دارد نمی تواند از یقه ایستاده استفاده کند زیرا ظاهر بصری زیبایی ندارد همین طور نکاتی این چنینی را که چه مدل لباسی مناسب چه شخصی است را بداند. دانستن اینکه لباس های عروس فون ،راسته ،گشاد ،پشت گردنی ،یقه دلبری ،خشتی و… مناسب چه اندامی است همگی جزء نکاتی است که در آموزش دوخت لباس عروس به آن اشاره خواهد شد .

گاهی ممکن است یک لباس عروس به صورت دکلته باشد و یا گاهی با آستین یا بدون استین ،یک هنرجوی خیاط باید در پایان دوره اموزش باید بتواند هر نوع مدل از مدلها را بداند و بر آن مسلط باشد.
آموزش دوخت لباس عروس
لطفا مقالات و آموزش ها را با دوستانتان از طریق پنل پایین به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس