۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دوخت دامن لنگی

آموزش دوخت دامن لنگی

در این سری از آموزش های خیاطی آموزش دوخت دامن لنگی را برای شما در نظر گرفته ایم .ابتدا برای کشیدن الگوی دامن لنگی(الگوی دامن تنگ ساده) باید کادر اصلی جلو دامن را بکشید و سپس شکل دامن لنگی مورد نظر را روی آن رسم می کنیم. آن را قیچی کرده دوباره نیمه الگوی جلوی دامن را در زیر آن قرار داده. می توانیم این نوع دامن را از پشت مانند دامن های دیگر زیپ(آموزش دوخت زیپ مخفی) بگذاریم و جلو را دکمه تزیینی بگذاریم و هم می توانیم پشت دامن را بسته و جلو را باز گذاشته و یک دکمه در روی دامن و دکمه ای روی کمر نصب کنیم.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش دوخت دامن لنگی

آموزش دوخت دامن لنگی

دامن لنگی مدل دوم

   برای کشیدن  الگوی این دامن ابتدا الگوی (آموزش دوخت دامن)کامل جلوی دامن را کشیده از پنس راست تا پایین خطی می کشیم و روی الگو مدل لازم را می دهیم. به دو طریق می توان عمل کرد هم می توان مدل دراپه را همراه با الگوی دامن برید و هم می توان آن را جداگانه ببریم و بدوزیم قسمت دیگر نیمه الگوی جلوی دامن است که زیر آن قرار می گیرد.

آموزش دوخت دامن لنگی

آموزش دوخت دامن لنگی با الگو

دامن لنگی مدل سوم

   این نوع دامن لنگی دامنی است که هم می تواند فون و هم می تواند کلوش باشد برای کشیدن الگوی این نوع دامن، ابتدا الگوی پشت و جلو دامن را می کشیم در قسمت جلو مقداری که می خواهیم لنگی بشود را اضافه می کنیم و در پایین آن حالت می دهیم گرد می کنیم. سپس زیر پنسها را قیچی می کنیم یا اوزمان طبیعی می دهیم و یا پنس ها را تا بالا قیچی می کنیم و اوزمان بیشتری می دهیم در این صورت دامن کلوش (آموزش دوخت دامن کلوش) یا نیم کلوش می شود. در صورتی که عرض پارچه زیاد بود این الگو را روی دولای پارچه قرار داده و الگو را یک تکه در می آوریم، در غیر این صورت پشت دامن درز دار می شود.آموزش دوخت دامن لنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس