۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دوخت آستین مچ دار

در مقاله آموزش دوخت آستین مچ دار به توضیح و آموزش چند روش برای دوخت کش در لبه ی آستین(آموزش آستین مچ دار) می پردازیم.با آموزش هنر خیاطی (آموزش خیاطی با الگوی مبتدی) همراه آکادمی پارس باشید.از آستین های مچی و کشی می توانید برای شومیز و یا لباس های خانگی استفاده کنید . در روش دوم با نوعی از آستین مچی همراه با کش آشنا می شوید؛ این آستین مناسب برای کسانی است که می خواهند پایین تنه را بزرگ تر نشان دهند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش دوخت آستین مچ دار

روش اول (مدل لیفه ای)

    قد آستین (آموزش دوخت آستین مچی) را به اندازه کافی بلند بگیرید (به اندازه عرض سجاف کش). درز زیر بغل آستین را تا محل برگرد سجاف کش بدوزید. لبه ی سجاف را برگردانید و بدوزید. کش را به اندازه ی مورد نیاز ببرید، از محل درز سجاف که دوخته نشده است رد نمایید و دو سر کش را به هم بدوزید.

دوخت آستین مچ دار

   روش دوم: ابتدا قد آستین(انواع آستین لباس) را به اندازه ی مدل بلند کنید. (پهنای لیفه و لبه چین آستین دو برابر شود) لبه ی سجاف چین را (تا) کنید و دو طرف را بدوزید. مراحل دوخت را عیناً همانند روش قبلی انجام دهید.

دوخت آستین مچ دار

آموزش دوخت آستین

روش سوم (یک مدل لیفه)

    لبه ی آستین را پاکدوزی کنید. یک نوار نخی که هم رنگ لباس باشد را انتخاب نمایید و به پشت آستین (روی قسمتی که می خواهید کش را رد کنید) بدوزید. دو سر نوار را باز بگذارید. مراحل بعدی را مانند روش اول دوخت کش انجام دهید.

دوخت آستین مچ دار

   پارچه های کشباف را به اندازه ی مچ برش بزنید. درز آن را بدوزید. سپس مچ لباس(آموزش آستین پفی) و قسمت لبه ی درز کشباف را به چند قسمت مساوی تقسیم کنید و سنجاق بزنید. قسمت های تقسیم شده مچ لباس و مچ کشباف را به یک دیگر وصل کنید.

دوخت آستین مچ دار

برای آموزش های بیشتر به سایت آکادمی هنر پارس مراجعه فرمایید

در مقالات گذشته آستین مچی چین دار و دکمه دار را به شما عزیزان آموزش دادیم برای دیدن این آموزشها کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس