۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش خیاطی زنانه دو

آموزش خیاطی زنانه دو

آموزش خیاطی زنانه دو از آکادمی پارس خدمت شما ارائه می شود. آموزش خیاطی به چند دسته تقسیم می شود که یکی از این دسته ها خیاطی زنانه می باشد که آکادمی پارس مقاله خیاطی زنانه را برای شما هنردوستان آماده کرده است.

آموزش خیاطی زنانه دو

آموزش خیاطی زنانه دو

امروزه خیاطی شاخه های مختلفی دارد از جمله آموزش خیاطی زنانه ، آموزش خیاطی مردانه ، خیاطی لباس های مجلسی زنانه ، خیاطی بچگانه و… . خیاطی دنیای بسیار وسیع و جذابی دارد. آموزش خیاطی زنانه یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین بخش هنر طراحی و دوخت می باشد،بطوریکه بخش عظیمی از بانوان هر ملتی با هر فرهنگی ومذهبی را در برگرفته است.

در این بخش از آموزش خیاطی زنانه به شما می آموزیم که چطور یک سارافون مجلسی شیک با الگویی آسان برای خود آماده کنید. این سارافون مجلسی زیبا،به صورت فری سایز می باشد که به همین دلیل باید از پارچه های کشی برای دوخت آن استفاده کنید. البته برای زیباتر شدن لباس از یک رویه هم برای لباس استفاده کنید که رویه از پارچه های حریر باشد که خیلی بهتر است و زیبایی لباس شما را چندین برابر می کند.

آموزش خیاطی زنانه دو

 

آموزش سارافون مجلسی

قد لباس به دلخواه وسلیقه خودتان یا مشتری می باشد پس به اندازه قد موردنظرتان برای لباس،پارچه خریداری کنید.

پس از تهیه پارچه آن را به صورت چهار لا تا کنید که با این روش همزمان جلو وپشت لباس را باهم برش می زنید یعنی قسمت جلو وپشت لباس یکی وباهم برش میخورد تنها با این تفاوت که برای یقه پشت باید به اندازه ۵سانت و برای یقه جلو ۱۰سانت در قسمت طراحی یقه داخل شوید و رسم کنید(این اندازه ها بنابر سلیقه هر شخص قابل تغییر می باشد). قد لباس هم که گفتیم به دلخواه است البته در جلو لباس قد لباس کوتاه تر از قسمت پشت لباس است. مثلا در این جا قد در قسمت جلو ۸۵سانت گرفته شده و برای قسمت پشت بین ۱۱۵تا۱۲۰سانت گرفته شده که باز هم طبث سلیقه افراد و مدل های دلخواه قابل تغییر است.

بعد از طراحی لباس روی پارچه ، آن را برش بزنید و قسمت پهلوها وسرشانه ها را تمیز و یکدست دوخت بزنید. می توانید خلاقیت به خرج دادخ وبا گل های تزئینی یا نوارهای تزوینی موجود در بازار لباستان را دیزاین کرده واز آن لذت ببرید.

آموزش خیاطی زنانه دو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس