۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش خیاطی تصویری رایگان

آموزش خیاطی تصویری رایگان

در مقاله آموزش خیاطی تصویری رایگان دوخت جیب پیراهن (آموزش دوخت پیراهن مردانه)را برای شما عزیزان شرح می دهیم.همیشه سعی کنید در هنر خانه داری خلاقیت داشته باشید و از وسایل کهنه و دور ریختنی بهترین استفاده را ببرید . همیشه لباس نو خریدن زیبایی و هنر نیست گاهی هم استفاده از وسایل دور ریختنی و کهنه میشود زیبایی و هنر شیک پوشی و اعتماد به نفس را چند برابر کند . شما با استفاده از این آموزش همینطور که در زیر مشاهده  می کنید میتوانید از یک پیراهن ساده یک پیراهن جدید در بیاورید.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش خیاطی تصویری رایگان

وسایل مورد نیاز

 

یک پیراهن ساده از هر نوعی که دارید

قیچی

اتوی بخار

سورن و نخ

چرخ خیاطی

لایه چسب : ۱ ورق به اندازه نیاز

پارچه رنگی برای دوخت روی جیب

صابون خیاطی

خط کش خیاطیآموزش خیاطی تصویری رایگان

آموزش خیاطی تصویری رایگان

در این مرحله شما باید اندازه دقیق جیب لباس را در بیاورید و با کشیدن الگوی دقیق آن روی کاغذ لایه چسب (انواع لایی خیاطی)آن را دقیقا به اندازه جیب ببرید. طوری که دقیقا کاغذ لایه چسب درون جیب قرار بگیرد. بعد لایه چسب را روی پارچه ای که میخواهید روی جیب بدوزید قرار بدهید و با صابون خباطی دور تا دور آن را خط بکشید. فقط قسمت بالای جیب را چند سانتی متر بیشتر بگیری . بعد دور تا دور آن را با قیچی ببرید(انواع ابزار خیاطی) تا کاغذ و لایه چسب شما به اندازه جیب بریده شود و بیرون آید.آموزش خیاطی تصویری رایگان
 در این مرحله شما باید قسمتی را که از پارچه اضافه تر گرفتید برگردانید پشت لایه چسب و با اتو آن را به لایه چسب پرس کنید. البته شما همه این مراحل را میتوانید برای ۲ تا جیب و مثل هم انجام بدید . بعد از اتو کردن (اتو کاری لباس)لبه پارچه با چرخ خیاطی و با سوزن نخ به صورت ظریف دور تا دور پارچه را به لایه چسب بدوزید.  درمرحله آخر آن را کاملا روی جیب پیراهن قرار بدید و با چرخ خیاطی و یا سوزن نخ به صورت ظریف و ریز آن را با جیب پیراهن وصل کنید و با اتو مرتب و دقیق آن را اتو بکشید.
آموزش خیاطی تصویری رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس