۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش خیاطی با متد سادریک

آموزش خیاطی با متد سادریک را می توانید با مجموعه های آموزشی خیاطی خانم عمرانی یاد بگیرید. و در مدت زمانی کوتاه به یک خیاط ماهر(دانلود کتاب آموزش خیاطی با الگو ) و زبردست تبدیل شوید .در مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی نحوه توضیحات ارائه شده به گونه ای است که برای هر فردی به سادگی قابل استفاده و اجرا می باشد.در مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی شما می توانید بیش از ۲۰۰ برنامه آموزشی در زمینه خیاطی با متد سادریک، و فن های مختلف آن را به طور کامل فرا بگیرید. همچنین مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی جهت استفاده هنرآموزان و هنر جویان فنی و حرفه ای و همچنین کار و دانش(دانلود رایگان کتاب آموزش دوخت مانتو ) بسیار مناسب می باشد.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش خیاطی با متد سادریک

    دوخت یقه ول پیلی دار برش دار از اریب پیراهن چپ و راستی. سه جاف سه دکمه ساده با یقه انگلیسی و شکاری(دوخت انواع یقه ). یقه آرشال جدا با دکمه به پالتو وصل می شود. نکات ایراد شلوار افراد چاق با شکم برجسته. آنفوز شور( مربوط به اندازه شلوار بارداری ). آستری کشی انواع دامن و شلوار و مقنعه. دامن مجلسی چروک برای لباس عروس(آموزش دوخت لباس عروس ). برش و دوخت نوار دوزی آستین رگلان. بلوز چپ و راست برش دار زیرسینه. دامن هایی که ۲ طرف قرینه نیست.

 دامنه ۳ دامنه با آستر و بدون آستر. اندازه گیری شلوار با ران مناسب. دامن عصایی با روش مغزی دوزی.دوخت و برش گیپور(برش) حجیم. طریق دوخت سرویس آشپزخانه. یقه انگلیسی(آموزش دوخت یقه انگلیسی ) سه جاف سرخود. مقنعه چانه دار سرخود بند دار.

کتاب آموزش خیاطی خانم عمرانی (جلد اول)

   پر فروش ترین کتاب آموزش خیاطی بر اساس استاندارد جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای.کتاب سادریک خانم عمرانی با ساده ترین متد یعنی متد سادریک، خیاطی و الگو کشی را لذت بخش کرده است!(الگوی بالا تنه به روش متد سادریک)

مؤلف: سرکار خانم سیما عمرانی.

تعداد صفحات: ۲۵۶ صفحه.

آموزش خیاطی با متد سادریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس