۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش جنسیت سازی فوتر در طراحی لباس + فیلم کامل آموزشی

آموزش جنسیت سازی فوتر در طراحی لباس + فیلم کامل آموزشی

سلام در این ویدیوی آموزش جنسیت سازی فوتر در طراحی لباس را به شما آموزش می دهیم، قبل از شروع کار فیگور و لباس مورد نظر را روی مقوا می کشیم تا روند کارمان سریعتر شود، همانطور که می دانیم پارچه فوتر بیشتر در لباس های زمستانی مثل پالتو کت به کار می رود که حتی در طراحی هایتان به صورت تلفیقی هم می توانید جنسیت های فوتر و ورنی و چرم را باهم به کار ببرید. تا انتهای ویدیو همراه آکادمی پارس باشید تا یا آموزش طراحی فوتر آشنا شوید.(جنسیت سازی مخمل)

<div id=”72174082738″><script type=”text/JavaScript” src=”https://www.aparat.com/embed/iInwX?data[rnddiv]=72174082738&data[responsive]=yes”></script></div>

معمولا پارچه های فوتر دارای بافت هستند که ممکن است این بافت به شکل جناقی باشد و یا کرک های خیلی ظریف و تخت داشته باشد، برای طراحی پارچه فوتر به لوازمی مثل آبرنگ برای رنگ بیس طرح، روان نویس، مدادرنگی برای پرداخت و طراحی پارچه فوتر و یک مقوا برای رسم طرحمان نیاز داریم. دقت داشته باشید که به جای آبرنگ می توانید از ماژیک برای رنگ بیس استفاده کنید و تفاوت آن هم در این است که نیاز به وقت برای خشک شدن کار ندارید. با شرکت در کلاس های طراحی لباس آکادمی هنر پارس می توانید طراح لباس های خودتان و دیگران شوید.

آموزش طراحی فوتر

خوب اول رنگ بدن را با ماژیک انجام می دهیم و به سایه ها، برجستگی و فرورفتگی ها هم توجه می کنیم، در ادامه برای شروع رنگ آمیزی لباس، طرحمان را با پاک کن خمیری کمرنگ می کنیم و بعد از آن با قلم موی سایز مناسب شروع به رنگ کردن کل شنل می کنیم، هر رنگی که دوست دارید را می توانید انتخاب کنید که من رنگ آبی را انتخاب کرده ام، کل کار را رنگ می کنم و بعد از خشک شدن زمینه کار با روان نویس رنگ شنل که تیره تر از رنگ بیس انتخابی باشد شروع به ایجاد بافت جناقی می کنیم. در سایت آکادمی پارس می توانید از آموزش های رایگان طراحی لباس استفاده کنید.

آموزش جنسیت سازی فوتر در طراحی لباس + فیلم کامل آموزشی

طراحی فوتر

در طراحی فوتر باید به فرم شنل دقت کنیم و شکل جناقی را در فرم و جهت آن عوض کنیم و همچنین اگر چین خوردگی هم باشد فرم جناقی عوض می شود و اگر تمام این موارد را رعایت نماییم حالت طبیعی تری از لباس را خواهیم داشت، دادن بافت به این شنل البته کار دشوار و سخت گیری است و نیاز به حوصله دارد اما نتیجه زیبایی از آن بدست می آوریم، در انتهای کار هم با روان نویس دورگیری شنل انجام می دهیم. بنظر شما چه کار دیگری برای طراحی پارچه فوتر نیاز است؟ همراه ما باشید.

آموزش جنسیت سازی فوتر در طراحی لباس + فیلم کامل آموزشی

طراحی پارچه فوتر

آموزش جنسیت سازی فوتر: بعد از اتمام کار بافت سازی طراحی پارچه فوتر، با مداد رنگی ها در دو یا سه رنگ مرتبط به رنگ بیس آبرنگی و روان نویس به ایجاد سایه روشن می پردازیم و جاهایی که باید تیره تر شوند مثل کناره های گردن و پهلوها، محل درزها و زیر دامن لباس و جادگمه را تیره می کنیم، در ادامه با مدادرنگی به سایه روشن رنگ بدن، موها و اجزای صورت می پردازیم. خوب کار زیبای ما تمام شد و امیدوارم از آموزش طراحی فوتر رضایت داشته باشید و به دوستان خود هم پیشنهاد دهید.

برای آموزش های بیشتر جنسیت سازی فوتر و ورنی ، فیلم آموزشی طراحی پارچه ساتن و جنسیت سازی پارچه چرم روی هر کدام کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس