۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلاستریتور

آموزش ایلاستریتور | آکادمی بین المللی هنر پارس تنها مرکز آموزش تضمینی مبنی بر تایید و امضا دانشجو- بدون محدودیت به همراه کلاس رفع اشکال رایگان

سه دلیل اساسی برای انتخاب پارس …

“جهت مشاهده اطلاعات بیشتر بر روی تصاویر کلیک کنید”

آموزش ایلوستریتورآموزش ایلوستریتورآموزش ایلوستریتورنرم افزار ایلاستریتور

“جهت مشاهده اطلاعات بیشتر بر روی تصاویر کلیک کنید”
نرم افزار ایلاستریتور یکی از قوی ترین نرم افزار های طراحی پارچه و طراحی چاپ میباشد که از خانواده نرم افزارهای شرکت adobe هستش که در صنعت پوشاک و نساجی حرفی برای گفتن دارد و با ابزارهای حرفه ای خود دسته طراح را کاملا باز گزاشته است. لازم به ذکر است که در ایلاستریتور میتوان طراحی لباس را نیز به صورت ۲ بعدی و تصویرسازی بسیار قوی انجام داد.
آموزش ایلوستریتور
بازار کار فارغ تحصیلان دوره آموزشی طراحی لباس و دوخت
از قرن ها پیش لباس یک پوشش و یک سبک در بین ملل مختلف بوده که ارزش بسیار بالایی در بین مردم داشته است. لباس ها مراحل و سبک های گوناگونی را تجربه کرده اند تا به شکل های نوین امروزی تبدیل شده اند.

تمام مردم دنیا به این نتیجه رسیده اند که لباس فقط یک پوشش ساده نیست. لباس شخصیت فردی میباشد، لباس روانشناسی کاملی از یک انسان میباشد، لباس جزئیات رفتاری یک نفر می باشد.

آموزش ایلاستریتور طراحی پارچه

امروزه لباس مهمترین بخش از زندگی انسان ها میساشد و در بین مردم عادی، مدیران، بازیگران، خوانندگان، کودک و نوجوان، جوانان و افراد مسن و جمع هایی مانند مهمانی ها و مجالس و … اصلی ترین چالش افراد میباشد.

طراحان لباس میتوانند در زمینه لباس های بچه گانه، زنانه، مردانه، لباس شب، لباس عروس و سبک های خیابانی(street style )، سبک های گران قیمت و خاص(LUXURY STYLE)، سبک های عمومی و کژوال(CASUAL STYLE) و سبک های ورزشی (SPORT STYLE) و… به فعالیت بپردازند.

طراحان لباس میتوانند در انواع شرکت های تولیدی پوشاک و کارخانجات صنعتی پوشاک استخدام شوند.

طراحان لباس میتوانند به صورت آزاد و مستقل به طراحی لباس مشغول شوند و طرح های خود را به کارخانجات و تولیدی ها و مزون ها بفروشند.

طراحان لباس میتوانند به صورت مستقل شوی لباس خود را برگزار کنند. (RUNWAY – CATWALK)

طراحان لباس میتوانند مزون شخصی و یا تولیدی تاسیس کنند و به صورت کاملا حرفه ای کار خود را گشترش دهند.

بازار کار برای طراحان لباس در کشورهای همسایه مانند ترکیه و ارمنستان و… بستر بسیار پول سازی میباشد و همچنین در کشورهایی

همچون استرالیا، کانادا، آلمان و… طراحان لباس ایرانی طرفداران زیادی دارند.
آموزش ایلوستریتور
جدول لیست قیمت ها و زمان بندی دوره ها
آموزش ایلوستریتورآموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور
معرفی کلی نرم افزار Adobe Illustrator ,بررسی امکانات و قابلیت ها در زمینه طراحی، ایده پردازی، گرافیک، لباس. (معرفی محیط نرم افزار و کار کردن در این فضا و آشنایی با گزینه ها و ابزارهای موجود)

طراحی و ترسیم مانکن (استفاده از امکانات ترسیم برای خلق مانکن و لباس)

استفاده از روش های متنوع برای سریع تر اجرا کردن و افزایش کیفیت و تنوع در کار ( استفاده و ساخت میان برهای کیبورد ، استفاده از فونت و نوشته و تنظیم برای طراحی )

طراحی پارچه و لباس و انواح متریال بکار رفته در طرح لباس و پارچه (اعمال انواع چیدمانها برای تکرار طرح توسط نرم افزار برای جلو گیری از اشتباهات و افزایش کیفیت و سرعت عمل در اجرا. طراحی انواع پارچه ساده و گلدار، گیپور و حریر و ….)

ذخیره سازی و ایجاد آرشیو برای استفاده مناسب از طرح ها (توضیحات برای انواع روش ذخیره سازی وانتقال تنظیمات ، ساخت آرشیو تصویر، آرشیوافکت ، آرشیو براش و …..نحوه استفاده آن)

طراحی و خلق فرم ذهنی و اتود دستی. (بداهه پردازی، ترکیب بندی، اجرای طرح های دستی با نرم افزار و ترکیب بندی)

استفاده از روش های متنوع برای سریع تر اجرا کردن و افزایش کیفیت و تنوع در کار ( استفاده و ساخت میانبرهای کیبورد ، استفاده از فونت و نوشته و تنظیم برای طراحی )

چیدمان و راپورت بندی (اعمال انواع چیدمانها برای تکرار طرح توسط نرم افزار برای جلو گیری از اشتباهات و افزایش کیفیت و سرعت عمل در اجرا.)

ذخیره سازی و ایجاد آرشیو برای استفاده مناسب از طرح ها (توضیحات برای انواع روش ذخیره سازی وانتقال تنظیمات ، ساخت آرشیو تصویر، آرشیوافکت ، آرشیو براش و …..نحوه استفاده آن)

ژوژمان و…

کار با ابزارهای طراحی (طراحی ساده با فرم های هندسی، چیدمان و ایجاد ترکیب بندی، خلق فرم های جدید با ادغام و ترکیب فرم های هندسی طراحی لباس با فرم های هندسی و دستی)

استفاده از روش های متنوع برای سریع تر اجرا کردن و افزایش کیفیت و تنوع در کار ( استفاده و ساخت انواع روبان و فرم های تزئینی ، براش و ….)

کار با رنگ و معرفی امکانات و قابلیت ها.(سایه گذاری مانکن و لباس) (ساخت جدول رنگ، ادیت و اصلاح ، Geradient blend mesh و ..)

ساخت کالیته طرح و رنگ ،ست کشی (ایجاد و تغییر رنگی و چیدمان، ست کشی و انتقال طرح بر روی محصول برای مشاهده دقیق تر طرح و بررسی ایرادات.

ترسیم شماتیک لباس (ترسیم الگوی بسته بصورت شماتیک کلی لباس برای درک بهتر فرم و الگوی لباس برای اجرا)

تزیینات لباس عروس (اپلیکه –سنگ دوزی و ملیله دوزی) و…

استفاده از روش های متنوع برای سریع تر اجرا کردن و افزایش کیفیت و تنوع در کار ( استفاده و ساخت انواع افکت، براش، و ….)

کار با رنگ و معرفی امکانات و قابلیت ها. (ساخت جدول رنگ، اصلاح ، Geradient blend mesh و ..)

ساخت کالیته طرح و ست کشی (ایجاد و تغییر رنگی و چیدمان، ست کشی و انتقال طرح بر روی محصول برای مشاهده دقیق تر طرح و برسی ایرادات.

انتقال طرح به نرم افزار Photoshop برای آماده سازی و ساخت شابلون. (تفکیک شابلون، ساخت رجیستر، ساخت ترام ، روش ذخیره سازی)

هدیه ویژه آکادمی بین المللی هنر پارس کارگاه آموزشی {کار و کارگاه }

آموزش تبلیغات موثر و جذب مشتری

آموزش افزایش رضایتمندی مشتری

آموزش راه اندازی سیستم پذیرش و کنترل کیفیت

آموزش نحوه دریافت پروانه کسب و امور مالیاتی

آموزش جذب سرمایه و نیروی کار جهت توسعه

افتخاری دیگر …

امکان ارائه مدرک رسمی قابل ارائه به تمام ارگان ها و مراکز دولتی کشور برای اولین بار در حوزه مد و لباس در کشور و همچنین مدارک بین المللی قابل ارائه به سفارت های خارجی برای accept کردن پرونده مهاجرت
آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور

آموزش ایلوستریتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس