۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزشگاه خیاطی هنر مادر

آموزشگاه خیاطی هنر مادر

آموزشگاه خیاطی هنر مادر (بهترین آموزشگاه خیاطی )تحت نظر سازمان فنی حرفه ای و با ارائه مدرک رسمی به هنرجویان خود یکی از قدیمی ترین و خوش نام ترین آموزشگاه های خیاطی در تهران محسوب می شود. دوره های تکمیلی خیاطی و طراحی دوخت شامل ژورنال شناسی، لباس شب و عروس، متد خیاطی مولر ، مدل های گره ای، لباس های جادویی، رفع عیوب اندامی و … شرایط مناسبی را برای راه اندازی یک آموزشگاه خیاطی و آموزش خیاطی به هنرجویان و انتقال صحیح و با حوصله اطلاعات فراهم نموده است.

آموزشگاه خیاطی هنر مادر

آموزشگاه خیاطی هنر مادر

   پس از پایان هر دوره با انجام امتحان های نظری و عملی مدرک رسمی سازمان فنی حرفه ای برای هنرجویان صادر می شود. این مدرک دارای کد بین المللی بوده و قابلیت ترجمه و ارائه در هر کشوری را دارد.دوره های آموزشی این آموزشگاه شامل:نازکدوزی ، لباس کودک و نوجوان،لباس عروس(آموزش دوخت لباس عروس ) و شب،دوخت مانتو(آموزش ابتدایی دوخت مانتو )،اریگامی پارچه و دوره های خیاطی ویژه ی آقایان برگزار می شود.

آموزشگاه خیاطی هنر مادر

اموزشگاه خیاطی هنر مادر

 دوره آموزشی اریگامی پارچه

   اریگامی ها به تمام هنرهای تزیینی مانند جواهرسازی، لوسترسازی و وسایل تزیینی و حتی لباس راه یافته است. در این دروه شما می توانید با استفاده از اریگامی پارچه لباس‌های بسیار فانتزی و زیبایی را طراحی و دوخت کنید.شما می توانید بعد از اتمام دوره خیاطی اریگامی پارچه ، بر روی لباس خود گل رز بزرگ که جزء لباس باشد یا جسم‌ های هندسی را بر روی لباس طراحی کرده و بدوزید با اریگامی پارچه می توانید آستین‌ ها و یقه‌ های خاص‌تری داشته باشید.

اموزشگاه خیاطی

  از هنر اریگامی پارچه می توانید در تمام لباس‌ ها مانند شلوار، دامن(آموزش دوخت دامن )، پیراهن، پیراهن‌های شب، لباس عروس و مانتو استفاده کنید و با کمک گرفتن از طرح‌ ها و شکل‌ های حجمی اریگامی به لباس‌های خود جلوه‌ایی خاص داده و از زیبایی‌ و خاص بودن آن بهره‌مند شوید.آموزشگاه خیاطی هنر مادر

آموزشگاه خیاطی

دوره آموزشی لباس شب و لباس عروس

   نوع و کیفیت مراسم ازدواج و پوشش عروس به فرهنگ و آداب جامعه بستگی دارد. امروزه لباس توری و سپید رنگ در بسیاری از کشورها مرسوم است. بدون شک برای هر خانمی پوشیدن لباس عروس لذت بخش خواهد بود.در دوره آموزشی لباس شب و عروس شما می آموزید که علاوه بر آنچه خود می پسندید نکات بسیاری را در دوخت لباس عروس در نظر بگیرید . در این دوره آموزشی هنرجو با دوخت انواع لباس های شب و عروس که در ژورنال های عروس دیده می شود آشنا شده و توانایی برش و دوخت آنها را به دست می آورد.

آموزشگاه خیاطی هنر مادر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس