۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آستین گره ای و مدلسازی و دوخت آن به همراه ویدیو

سلام دوستان عزیز، رسیدیم به مرحله آخر دوخت شومیز که همون آستین گره ای است، امروز می خوایم بهتون الگو و دوخت آستین گره ای رو آموزش بدیم، امیدواریم براتون مفید باشه. در این مدل قد آستین دلخواه است، ما قد آستین رو تا خط آرنج می گیریم پس قد آستین رو تا خط آرنج کوتاه می کنیم. بعد از قسمت تاج آستین یک خط عمود می کنیم، تا پایین برای اینکه مدل ما دم مچ گره داره و می خوایم الان این گره رو ایجاد کنیم که این خط عمود رو قیچی می کنیم.

 

الگوی آستین گره ای

بعد از اینکه قیچی کردیم به پایین الگومون برای گره باید کاغذ اضافه کنیم به اندازه طول گره ای که می خوایم به پایین الگو از قسمتی که قیچی کردیم خط تاج یک خط می کشیم تا پایین بعد از اینکه این خط رو کشیدیم.

از نقطه خط درز آستینمون یک خط شیب دار هلالی به خطی که کشیدیم وصل می کنیم، این میشه گره آستین که قسمت جلو آستین هم به همان اندازه که پشت آستین رو اومدیم پایین میایم پایین و گره آستین رو طراحی می کنیم، آستین هم روی پارچه دولا میذاریم و میریم سرغ برش زدن پارچه.

آستین-گره-ای

چگونگی دوخت آستین

همه جای آستین رو بجز تاج آستین رو سردوز می کنیم. درز وسط آستین باید به هم دوخته بشه این درز رو تا 2 سانتیمتر بالاتر از قد آستین این درز رو میدوزیم. بعد از اینکه دوختیم ادامه درز رو که باز است رو دولا میریم داخل و چرخ می کنیم. دوتا هلال آستین رو هم همینطور دولا چرخ می کنیم و درز پهلو آستین رو هم می دوزیم.

اتصال تنه به آستین

بعد دوخت، درزها رو اتو می زنیم و بعد آستین رو جا میندازیم، آستین رو به تنه وصل می کنیم همینطور روی تنه سمت راست باید جادکمه بزنیم برای جا انداختن آستین درز وسط آستین دقیقا باید روبروری درز سرشانه قرار بگیره. با پایان این آموزش شما می تونید برای خودتون یک آستین گره ای شیک و اسپرت بدوزید.

امیدوارم این آموزش براتون مفید بوده باشه. اگر مفید بود حتما با دوستانتون هم به اشتراک بذارید و اگر سوالی داشتید برای ما کامنت بذارید حتما به شما پاسخ میدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس