۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

گلدوزی روی لباس

گلدوزی روی لباس

با مقاله ی گلدوزی روی لباس همراه ما باشید . گلدوزی از جمله هنرهای دستی تزیینی محسوب می شود که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است . از این هنرهای زیبا برای تزیین انواع لباس های مجلسی و مانتو های زنانه استفاده می شود.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   گلدوزی کردن هنری بسیار زیبا و ظریف است که از گذشته های بسیار دور در تمامی جهان مورد توجه بسیاری از افراد، به ویژه طبقه اشراف و ثروتمندان بوده است. گلدوزی هنری است از خانواده هنرهای سوزن دوزی و به شماره دوزی نیز تا حدودی شباهت دارد اما تنوع دوخت و تکنیک های دوخت در گلدوزی بسیار متنوع ‎تر از شماره دوزی می باشد.(شماره دوزی چیست)

گلدوزی روی لباس

گلدوزی روی لباس

   علاوه بر هنر گلدوری هنر روبان دوزی هم که تقریبا مانند آن می باشد در تزئینات لباس استفاده می شود به خصوص در لباس های مجلسی که می توانید با این هنر زیبایی خاصی به آن ببخشید.(گلدوزی با دست)در حال حاضر هنر گلدوزی از سوی طراحان مشهور، و برندهای سرشناس مد و فشن در دنیای مد، برای خلق آثاری زیبا و متفاوت، به کار گرفته می شود. امروزه می‌بینیم که از این هنر زیبا بر روی لباس، کیف، کفش، و بسیاری از لوازم و وسایل پارچه ای، چرمی و بافتنی استفاده می شود.

گلدوزی روی لباس گلدوزی روی لباس

گلدوزی روی لباس مجلسی

   شما هم اگر علاقه مند به این هنر هستید به راحتی با یاد گیری دوخت های مختلف آن می توانید لباس های خود را تزئین کنید.(آموزش گلدوزی ساده با دست)یکی از ایده های جالب برای تزیین شلوار، استفاده از گلدوزی است. همانطور که می دانید انواع مختلف شلوار گلدوزی شده طرفداران زیادی دارد و می تواند انتخاب مناسبی برای خانم های شیک پوش و باسلیقه باشد. البته گلدوزی دستی روی شلوار جین به علت بافت ضخیم پارچه سخت می باشد.گلدوزی روی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس