۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

چگونه یک دامن انتخاب کنم

چگونه یک دامن انتخاب کنم

قسمت اول: از رایج ترین مدل دامن‌ ها مدل هایی هستند که دقیقا بالا یا دقیقا پایین زانو یا روی زانو قرار می گیرند. اگر قد کوتاهی دارید دامن دقیقا تا بالای زانویتان را پیشنهاد می کنیم و اگر زانوی خود را دوست ندارید دامنی دقیقا تا زیر زانو انتخاب کنید

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید
برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید
شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

چگونه یک دامن انتخاب کنم
قسمت دوم : دامن کوتاه
این مدل معمولا تن دختر خانم های جوان و لاغر دیده می شود. اگر سن را کنار بگذاریم سعی کنید دامنی بپوشید که در قسمت عریض پای شما (ران ها) تمام نشود. زیرا باعث می شود این قسمت ها پهن تر دیده شوند. اگر حس می کنید دامن‌تان از حد معمول کوتاه تر است سعی کنید یک جوراب شلواری مشکی زیر آن بپوشید.(دوخت دامن کوتاه)

چگونه یک دامن انتخاب کنم
چگونه یک دامن انتخاب کنم

قسمت سوم : دامن میدی
این دامن ‌ها اگر در قسمت ساق پای شما تمام شوند می توانند پایتان را کوتاهتر نشان دهند. سعی کنید این مدل در قسمت لاغر ساق پای شما تمام شود و حتما قسمت عریض و پهن آن را بپوشاند. عموما این دامن ‌ها را با کفش پاشنه بلند می پوشند که پایتان را کشیده تر نشان دهد. اگر ساق پای شما یا قوزک پایتان پهن است دامن میدی را با بوت بپوشید.
چگونه یک دامن انتخاب کنم
قسمت چهارم : دامن ماکسی
حتی اگر قدتان کوتاه است این مدل دامن‌ها را می توانید تا بالای قوزک پایتان انتخاب کنید و با کفش تخت بپوشید یا دامنی بلند به همراه کفش پاشنه بلند بپوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس