۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

پنج مدل کفش که آقایان باید در کمد خود داشته باشند

پنج مدل کفش که آقایان باید در کمد خود داشته باشند

در ادامه میخواهیم در مورد پنج مدل کفش که آقایان باید در کمد خود داشته باشند صحبت کنیم و تعدادی عکس و نقد در این مورد خواهیم داشت.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

اگر شما جزء آن دسته از آقایان هستید که به استایل شیک و امروزی توجه می کنید، از مدل و رنگ کفشتان غافل نشوید زیرا کفش اساس یک ست زیبا و جذاب است. کفش های رسمی به دلیل قابلیت ست شدن با طیف وسیعی از لباس ها، تنوع دوخت و برششان بسیار پر کاربرد هستند.کفش های رسمی در انواع آکسفورد، لوفر، دربی و مونک استرپ در دسترس هستند. اگر به پوشیدن کفش خاصی عادت ندارید و می خواهید شیک به نظر برسید، از انتخاب کفش های کاملاً نوک تیز، کاملاً مربعی و کاملاً گرد اجتناب کنید. کفش رسمی باید برشی متناسب با پای شما داشته باشد.(نحوه ست کردن آقایان)
پنج-مدل-کفش-که-آقایان-باید-در-کمد-خود-داشته-باشند

٢- کفش تخت

کفش های تخت مردانه که به کالج معروف می باشند، کفش های بسیار راحتی هستند که در محل کار، خرید، مهمانی های خانوادگی و دوستانه، دانشگاه، مدرسه و هر جایی که فکرش را بکنید، قابل استفاده هستند. بسته به اینکه کدام نوع آن را انتخاب می کنید به راحتی با شلوار جین، کتان و پارچه ای ست می شوند و در واقع هماهنگی آسان بهترین ویژگی برای این نوع کفش هاست. کفش تخت را می توانید در انواع پارچه ای و چرم و در رنگ های متنوع تهیه کنید.(ست کردن لباس)

پنج-مدل-کفش-که-آقایان-باید-در-کمد-خود-داشته-باشند
پنج مدل کفش که آقایان باید در کمد خود داشته باشند

٣- کفش ورزشی

راحت ترین کفشی که می توانید برای خود تهیه کنید همین نوع است؛ کفش هایی مخصوص لباس های ورزشی و شلوارهای جین. نکته ای که در استفاده از این نوع کفش ها باید همیشه به یاد داشته باشید این است که کفش های مخصوص پیاده روی را از کفش های دو و ورزش حرفه ای جدا کنید. قطعاً دو مورد آخر گزینه های مناسبی برای پوشیدن به همراه شلوار جین نیستند؛ بنابراین برای استفاده روزانه، محل کار و تحصیل خود کفش های پیاده روی تهیه کنید.

پنج-مدل-کفش-که-آقایان-باید-در-کمد-خود-داشته-باشند

پنج-مدل-کفش-که-آقایان-باید-در-کمد-خود-داشته-باشند

۴- بوت

با سرد شدن هوا نقش محافظتی کفش پر رنگ تر می شود و همه ترجیح می دهند از یک کفش پوشیده تر استفاده کنند. با توجه به اینکه هر چه پاها گرم تر باشند بدن نیز احساس گرمای بیشتری خواهد کرد، بنابراین بهتر است یک جفت بوت برای روزهای سرد سال در کمد خود داشته باشید. بوت های زمستانی که از چرم یا چرم جیر تهیه شده اند، هم شیک و امروزی هستند و هم مناسب هوای سرد و مرطوب زمستان می باشند. بوت ها را می توانید در انواع رسمی و اسپرت تهیه کنید.(طراحی کفش اسپرت)

۵- صندل

اگر چه کاربرد صندل و فلیپ فلاپ محدودتر از دیگر کفش هاست اما این دلیل خوبی برای نداشتن آنها نیست. با پوشیدن یک صندل چرمی و خوش رنگ در گردش های شب های گرم تابستان، قدم زدن در کنار ساحل، قرارهای دوستانه در پارک و محیط های این چنین خوش تیپ تر به نظر خواهید رسید. به خاطر داشته باشید صندل بدترین انتخاب برای قرارهای رسمی، حضور در محل کار و دیدارهای خانوادگی است. صندل ها و فلیپ فلاپ ها را می توانید در طرح ها و رنگ های متنوع تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس