۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مدل مانتو شیک و باکلاس دخترانه

در این مقاله به آموزش رسم الگوی یک مدل مانتو شیک و باکلاس دخترانه می پردازیم .ابتدا الگو را با متد خودتان رسم کنید. این مدل یقه فرنچ رو پایه هفت است. پنس کنفورماسیون و ساسون استفاده شده درمدل.۲ سانت دکمه خور هم حذف شده و قزن استفاده می شود.دوخت مانتو ساده تابستانی

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید
برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

مدل مانتو شیک و باکلاس دخترانه

   یقه را به اندازه دلخواه هفت کرده و یقه فرنچ را رسم کنید. در مدل هایی که در کمر برش دارد بهتر است  ۳ سانت از کمر پایین بیاین و برش بدید.قد هم به اندازه دلخواه هست,برای تیکه رویی کار به اندازه ۱۰الی ۱۲ سانت از پهلو روی الگو علامت زده و قد رویی هم از قد مانتو ۱۰ سانت بلندتر هست. تیکه رویی،روی الگو طراحی می شود و برش می خورد.

سایز لباس ۴۴

مدل مانتو شیک باکلاس دخترانه

   در الگوی پشت هم ۳ سانت ازکمر پایین امده.برش می زنیم.به اندازه ی ۱۰  الی۱۲  از پهلو داخل شده. رویی را طراحی کرده و الگو برمی داریم.قد رویی ۱۰سانت بلند تر از قد دامن مانتو هست. الگوی رویی دقیق لب مانتو قرار می گیرد و در کمر دوخته می شود. سجاف کار را رسم کرده. رویی همراه با مانتو و سجاف دوخته می شود .برای تزییم هم از نوار سنتی استفاده کنید. بازی یقه به سلیقه خودتان بستگی دارد.برای یقه فرنچ مماس از گودی گردن جلو دور یقه اندازه بگیرید.

سایز لباس ۴۴ سایز لباس ۴۴ سایز لباس ۴۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس