۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس هنرپارس

مدل مانتو جلو بسته بارداری

 در این مقاله به آموزش مدل مانتو جلو بسته بارداری می پردازیم. این مدل آستین کیمونو است . ابتدا به اندازه ی قسمت مچی مانتو از قد آستین کم میکنیم و بعد لبه ی مچِ کوتاه شده را به پایین مانتو وصل کنید . دقت کنید که پایین این مانتو کاملا گشاد است. شما برای این گشادی هم میتوانید از پهلو الگو را بیشتر از حد معمول فون کنید و یا قسمت وسط مانتو و پایین سینه  را اوزمان بدهید .

مدل یقه مانتو جلو باز

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

    برای اوزمان دادن از پهلو یک خط به وسط الگو ( پایین سینه ) بکشید ( خط آبی ) و در نقطه ی زرد به صفر برسانید . از پایین مانتو هم یک خط عمود بر خط آبی بکشید ( خط سبز ) و از همان پایین قیچی کنید و در نقطه ی زرد به صفر برسانید . بعد به میزان دلخواه بین خط سبز را اوزمان بدهید تا جلوی مانتو هم گشاد شود و تمام گشادی مانتو در قسمت پهلو نباشد .(دوخت لباس بارداری ساده)

آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس هنرپارس آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس هنرپارس

مدل مانتو جلو بسته بارداری

   وقتی اوزمان میدهید خط آبی یکم به سمت بالا میرود ( خط آبی تیره ) . مقداری که خط آبی در قسمت پهلو بالا رفته را اندازه بزنید و از پایین مانتو در پهلو دقیقا به همان مقدار بیایید پایین تا پهلوی مانتو کوتاه نشود. خط مچ را هم اصلاح کنید ( خط زرد ) .(آموزش کشیدن الگوی مانتو)آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس هنرپارس آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس هنرپارس

مدل مانتو جلو بسته حاملگی

   برای قسمت مچِ مانتو  بهتر است دکمه بندینک بدهید. قسمت مچ را دو لا برش بزنید حدود ۱ سانت رو هم گرد برای دکمه بگذار حتی اگر دکمه بندینک هم میزنید این یک سانت را به لبه اضافه کنید . لبه ها را هم از داخل بدوزید پایین مچی هم باید در دو لای بسته باشد به این ترتیب فقط قسمت بالای مچی باز میماند برای اینکه اینطور در انتهای چاک برجستگی بوجود نیاید شما قسمت رو هم گرد لبه ها را بگذارید روی هم و از کمی پایین تر از خط اصلی ( یعنی در قسمت زاپاس ) یک چرخ بروید روهم گردها کاملا روی هم فیکس شوند و بعد در نهایت لبه ی مچ مانتو را چین کش کنید و مچی را به لبه ی مانتو بدوزید .(آموزش دوخت آستین مچ دار)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس