۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مدل لباس با الگوی دوخت

مدل لباس با الگوی دوخت

در مقاله ی مدل لباس با الگوی دوخت به آموزش یک یقه مجلسی جذاب برای بلوز زنانه می پردازیم . برای این مدل یقه اصلا نباید دور حلقه ی یقه ی پایه را گشاد کنیم .

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   ابتدا از گوشه ی گردنِ جلو و پشت ۲ الی ۳ سانتی متر بالا میاییم ( خط سبز ) از انتهای خط سبز ۱ سانتی متر داخل میشویم ( خط زرد ) .(الگوی بلوز)حالا از خط وسط پشت به اندازه ی ۳ الی ۴ سانتی متر بالا آمده و یک خط صاف میکشیم ( خط آبی ).

مدل لباس با الگوی دوخت

مدل لباس با الگوی دوخت

   سپس با پیستوله انتهای خط زرد را در جلو و پشت به صورت هلال به اول خط سرشانه وصل میکنیم ( خطوط قرمز ) دقت کنید که خطوط قرمز در الگوی جلو و پشت باید با هم برابر باشند.(الگو بلوز بارداری)خط وسط جلو را تا موازاتِ خط زرد به سمت بالا امتداد بدید ( خط بنفش ) و در نهایت طرح یقه ی جلو و پشت توسط خط کش و پیستوله مطابق شکل کشیده میشود .( خطوط صورتی )

مدل لباس با الگوی دوخت

در مرحله ی بعد باید یک الگوی کامل از جلو تهیه کنید .در الگوی کامل از خط وسط جلو به اندازه ی ۴ الی ۵ سانتی متر به سمت راست رفته و خطی موازی با خط وسط جلو رسم کنید ( خط قرمز ) .الگو را از خط قرمز قیچی کنید .به خط قرمز در هر دو طرفِ الگو به اندازه ی ۱٫۵ الی ۲ سانتی متر برای رو یهم گرد دکمه و جادکمه اضافه کنید ( خطوط بنفش ) .

مدل لباس با الگوی دوخت

مدل لباس با الگوی دوخت ساده

   جلوی این مدل بلوز سه لایه یقه حلزونی با پهنای متفاوت روی هم نصب شده است .الگوی اولین لایه ی یقه را به شکل خطوط زرد روی الگو بکشید .از روی این خطوط یک کپی تهیه کنید .

مدل لباس با الگوی دوخت

در الگوی لایه ی اول یقه خطوط قرمز را در همان قسمتهایی که این لایه در مدل چین خورده بکشید .خطوط قرمز را تا نقاط آبی قیچی کنید دقت کنید که در این مرحله خطوط آبی نباید قیچی شوند و الگو دقیقا به اندازه ی یک نقطه باید وصل بماند .بین خطوط قرمز را به اندازه ی ۵ الی ۷ سانتی متر اوزمان بدهید .

مدل لباس با الگوی دوخت

مدل لباس با الگو دوخت

   لایه ی دوم یقه را مطابق خطوط سبز روی الگو بکشید .از روی این خطوط یک کپی تهیه کنید .در الگوی لایه ی دومِ یقه خطوط قرمز را دقیقا در همان قسمتهایی که این لایه در مدل چین خورده بکشید .خطوط قرمز را تا نقاط آبی قیچی کنید دقت کنید که در این مرحله خطوط آبی نباید قیچی شوند و الگو دقیقا به اندازه ی یک نقطه باید وصل بماند .بین خطوط قرمز را به اندازه ی ۵ الی ۷ سانتی متر اوزمان بدهید .مدل لباس با الگوی دوخت مدل لباس با الگوی دوخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس