۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مانتو عبایی مجلسی

مانتو عبایی مجلسی

با مقاله ی مانتو عبایی مجلسی همراه ما باشید. این مانتو ی عبایی در پایین به صورت شلوارطراحی شده است در ادامه به آموزش رسم الگوی این مانتو مجلسی می پردازیم .با آموزش خیاطی آکادمی پارس همراه باشید.(اموزش دوخت مانتو عبایی)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

 

   اول پارچه را از وسط عرض تا کنید طوری که ترکی ها بیفتند روی هم . سپس طبق شکل و اندازه هایی که در شکل مشخص شده است این الگو را روی پارچه بکشید و دور آن را برش بزنید. پشت مانتو هم دقیقا مثل جلو می باشد فقط به دور تا دور لباس حدود ۱ الی ۱/۵ سانت اضافه کنید(مانتو عبایی حریر) چون اگر دقت کنید همیشه پشت لباس بزرگتراز جلوی آن است و برای پشت لباس یقه را گرد و کیپ بگیرید .

مانتو عبایی مجلسی

مانتو عبایی مجلسی

    نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید این است که خط سبزی که در شکل کشیده شده است اندازه ی آن بستگی به سلیقه خودتان دارد و می توانید خط پایین شلوار را مستقیم وصل کنید به عرض پارچه (مثل خط آبی که کشیده شده است) که دراپه های زیر بغل بیشتر می شود و آستین هم بلند تر می شود که می توانید کوتاه تر کنید اما اگر اندازه ی این خط را بیشتر کنید دراپه های زیر بغل کمتر می شود. سعی کند خیلی شیب سرشانه را زیاد نکنید چون نمی توانید دستان خود را  بالا  ببرید و مانتو حالت زیبایی به خود نمی گیرد. (مانتو عبایی جدید)برای دوخت این مانتو اندازه ی دو قد لباس پارچه می خواهید یک قد برای جلو و یک قد هم برای پشت مانتو .اگر از پارچه های لخت و دارای ریزش زیاد برای دوخت این مانتو استفاده شود بهتر می باشد.
مانتو عبایی مجلسی مانتو عبایی مجلسی

برای اطلاع از آموزش های مجازی خیاطی و طراحی لباس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس