۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

لباس آقایان در عید ۹۷

در ادامه میخواهیم در مورد لباس آقایان در عید ۹۷ صحبت کنیم. با آکادمی پارس همراه باشید. امیدواریم با این مقاله انتخاب لباس های نوروزتون راحت تر شود. فصل گرما در راه است اما آیا کمد لباس هایتان را آماده کرده اید؟ شاید فکر کنید که باید تمام لباس های گرم و آستین بلند خود را کنار بگذارید و لباس های خنک را جایگزین اش کنید اما دست نگهدارید، هنوز برای این کار کمی زود است. ما در این مطلب لباس هایی که را که باید در کمدتان برای فصل بهار داشته باشید، به شما معرفی می کنیم تا بهار خود را با خیالی راحت و با ظاهری شیک و روی مد سپری کنید.(نحوه ست کردن آقایان)

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

 

لباس آقایان در عید ۹۷
لباس آقایان در عید ۹۷

سویشرت
اگر می خواهید لباس های زمستانه تان را جمع کنید، حداقل یک سویشرت را در کمدتان نگهدارید زیرا شب های بهار همیشه سرد است و اگر هیچ چیز برای گرم کردن خودتان نداشته باشید، مطمئنا از سرما یخ خواهید زد.

لباس آقایان در عید ۹۷
بلوز آستین بلند راه راه

طرح راه راه لباس اولین بار برای ملوانان فرانسوی طراحی شده بود اما به تدریج جای خود را در میان عموم مردم باز کرد. اگر به دنبال تغییر ظاهرتان از فصلی به فصل دیگر هستید، این مدل لباس از آن جهت که راحت، زیبا و کلاسیک است، بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.(استایل کلاسیک)

لباس آقایان در عید ۹۷
بلوز یقه v
بلوزهای یقه v، از آن جهت که ساده اند، با هر تیپی جور در می آیند. بنابراین کافی است به دنبال رنگ مورد علاقه تان بگردید. این مدل بلوز را دم دست بگذارید تا در مواقعی که قدرت تصمیم گیری ندارید، آن را به تن کنید و از ظاهر زیبایتان لذت ببرید.

لباس آقایان در عید ۹۷
ژاکت زیپی
ژاکت های زیپی نه تنها شما را گرم می کنند، بلکه ظاهری شیک و زیبا به شما می بخشند. این مدل لباس همیشه مورد پسند طراحان مد و فشن و مانکن ها بوده است. به علاوه، شما می توانید به راحتی و هر زمانی که احساس گرما کردید، آن را از تن تان در آورید.

لباس آقایان در عید ۹۷

پیراهن جین
طرح جین هیچگاه از مد نمی افتد، به همین دلیل اگر می خواهید که در این فصل سال روی مد بمانید، حتما یک پیراهن جین در کمد لباس هایتان داشته باشید.
لباس آقایان در عید ۹۷
ژاکت جین
از آنجا که باران های بهاری خبر نمی کنند، حتما ژاکتی دم دست داشته باشید تا در صورت نیاز آن را به تن کنید. این مدل ژاکت جین از آنجا که با هر مدل و رنگ لباسی ست می شود، برای فصل بهار بسیار مناسب است.
لباس آقایان در عید ۹۷
کفش اسپورت سفید
شکی نیست که کفش های سفید همیشه، به خصوص در فصل های گرم سال، زیبا و روی مد هستند. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم اگر آن را در کمدتان ندارید، حتما تهیه کنید.
لباس آقایان در عید ۹۷
وقت آن است که بوت های خود را کنار بذارید و کفش های بهاره ای چون کالج را جایگزین آن کنید. این مدل کفش نه تنها روی مد است بلکه با تیپ های مختلف نیز جور در می آید. لباس آقایان در عید ۹۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس