۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

فیلم آموزش دوخت گلسر آویزدار

فیلم آموزش دوخت گلسر آویزدار

آکادمی پارس فیلم آموزش دوخت گلسر آویزدار را برایتان آماده کرده است. ابتدا تکه های کوچک مربع شکل از دو جنس پارچه، دردو رنگ تیره و روشن از یک طیف ترجیحاً ساتن و تور ظریف انتخاب می کنیم بعد این لایه ها را روی هم قرار می دهیم به صورت مثلثی تا می کنیم و گوشه وسط مثلث را با حرارت فندک به هم می چسبانیم دوباره یک لایه با رنگ دیگه را می گذاریم بعد با فندک به هم می چسبانیم یک لایه دیگر نیز از رنگ اول می گذاریم بعد تا می کنیم بعد تمام گوشه ها را با همدیگر و با حرارت فندک می چسبانیم، لبه ی سوخته و تیز را با سرنخ زن می بریم.

آموزش دوخت گلسر آویزدار

یک حفره ایجاد می شود که داخل آن را نیز چسب می زنیم تا همه ی تکه های گلبرگ را به هم فیکس کنیم. گل ها را 5 پر در نظر گرفته ایم به تعداد گل هایی که می خواهیم درست کنیم گلبرگ درست می کنیم بعد روی یک تکه نمد یا چرم به قطر کمتر از گل نهایی چسب می زنیم و گلبرگ ها را کنار هم می چینیم ، برای تزئین وسط گل از قطعات فلزی و مروارید و حتی گلبرگ استفاده می کنیم.

دوخت گلسر آویزدار

طریقه دوخت گلسر آویزدار : برای آویز آن از نخ های بند کفش و مروارید استفاده میکنیم و بعد یک تزئین فلزی، که کاملاً سلیقه ای هست، یک تکه نمد یا چرم دیگر پشت کار اضافه می کنیم و می چسبانیم بعد یک گیره پشت نمد یا چرم اضافه می کنیم. یک گلسر آویزدار زیبا داریم که برای مهمونی و مجالس می تواند موهایمان را زیباتر نشان دهد.

آکادمی هنر پارس برای عزیزان و علاقه مندان به هنر خیاطی و طراحی لباس که به هر دلیلی نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند، کلاس های مجازی خیاطی و طراحی لباس را در نظر گرفته تا شما عزیزان با خیالی آسوده به علاقه و هدف خود دست پیدا کنید.
آکادمی هنر پارس برای سهولت شما هنرجویان عزیز از تجهیزات پیشرفته تری استفاده میکند تا شما عزیزان به راحتی و با خیالی آسوده به آموزش خود بپردازید

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

برای آموزش های رایگان خیاطی و طراحی لباس به سایت آکادمی هنر پارس مراجعه فرمایید و برای اطلاع از هزینه های آموزش در کلاس های حضوری و مجازی خیاطی و طراحی لباس با شماره ی ذکر شده تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس