۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

فوت و فن لباس سفید پوشیدن

فوت و فن لباس سفید پوشیدن

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید
برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید
شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

مراقب باشید که کجا لباس سفید می‌پوشید:

از آنجایی که سفید نور را منعکس می‌کند و هرچیزی که در زیر آن قرارداشته باشد را بزرگتر جلوه می‌دهد، پارچه سفید را برای هر لباسی استفاده نکنید زیرا آن بخش‌هایی از بدن شما که بزرگ هستند را بزرگتر جلوه می‌دهد. در عوض می‌توانید لباس سفید را برای بخش‌هایی از بدن که کوچک هستند استفاده کنید تا عیب هاى بدنتان پوشیده شود.

از لباس کشباف سفید چشم بپوشید:

اگر شما یک پرستار، تازه عروس یا حتی یک کودک زیر پنج سال هستید، لباس کشباف سفید را به گوشه کمد لباسهایتان بفرستید؛ این لباس شما را ریز، کوچک و حتی کوتاهتر نشان می‌دهد.

در مورد پوشیدن کفشهای سفید دوباره فکر کنید:

کفش‌های سفید جیغ می‌زنند: بهار و تابستان! شاید به همین دلیل است که خرید کفشهای سفید در فصول گرم متداولتر است. اما از آنجایی که کفشهای سفید پاهایتان را بزرگتر نشان‌ می‌دهند و همچنین می‌توانند بلندای پایتان را کوتاهتر جلوه دهند؛ شما با پوشیدن آنها کوتاه قدتر به نظر می‌آیید پس بهتر است در جست‌ وجوی مدل و رنگ کفشی باشید که پاهای شما را باریک و کشیده نشان دهد.

برای مهمانی عروسی سفید نپوشید:

اگر شما عروس هستید یا مهمانی عروسی متعلق به شماست سفید بپوشید، ‌در غیر این صورت سعی نکنید این رنگ را به صورت یک دست برای مهمانى شب انتخاب کنید. سعی نکنید با عروس که بزرگترین روز زندگی‌اش است رقابت کنید. مى توانید به جاى رنگ سفید عاجى از رنگ کرم نزدیک به سفید استفاده کنید.

فوت و فن لباس سفید پوشیدن فوت و فن لباس سفید پوشیدن فوت و فن لباس سفید پوشیدن فوت و فن لباس سفید پوشیدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس