۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

فوتوکلیپ ایده طراحی لباس 2

فوتوکلیپ ایده طراحی لباس 2

امروزه ایده طراحی لباس یکی از دغدغه های تولیدی های لباس و طراحان لباس می باشد. در طراحی و تولید لباس ۲ قانون اصلی وجود دارد که اولی پیرو بودن و دومی پیشرو بودن است، که هر کدام فواید و مشکلات خود را دارند که بعدا راجب این دو قانون ( پیشرو و پیرو ) صحبت میکنیم.

برمیگردیم سراغ مطلب: ایده طراحی یکی از مهمترین چالش های یک طراح لباس می باشد.

در این مقاله و مقاله ها با نام (( ایده طراحی لباس )) سایت آکادمی پارس سعی کرده ایم کانسپت های اروپایی، امریکایی و شرقی را با همه سلیقه ها از سراسر منابع مختلف جمع آوری کنیم و برای شما طراحان لباس و تولیدکنندگان لباس عزیز به نمایش بگزاریم تا چالشی باشد برای ذهن خلاق طراح لباس شما.

امیدواریم با نشر دادن این مطلب در شبکات اجتماعیتان و فرستادن این مطلب به دوستان و آشنایانتان ما را در جمع آوری همچین مقالاتی یاری دهید.

آکادمی هنر پارس برای عزیزانی که به هر دلیلی نمیتوانند در کلاس های حضوری خیاطی و طراحی لباس شرکت کنند، چاره ای اندیشیده و آن هم کلاس های مجازی خیاطی و طراحی لباس هست تا شما عزیزان و علاقه مندان به این هنر جذاب و دوست داشتنی بتوانید به هدف و حرفه ی خود دست پیدا کنید

آکادمی هنر پارس برای بالا بردن کارایی و راحتی شما عزیزان از بهترین و به روزترین تجهیزات آموزشی استفاده میکند، همچنین از بهترین اساتید برای آموزشی حرفه ای استفاده کرده است تا شما بتوانید با خیالی آسوده به حرفه ی خود برسید

برای آموزش های رایگان بیشتر به سایت آکادمی هنر پارس مراجعه فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس