۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

فروش الگو خیاطی

فروش الگو خیاطی برای خیلی از تولیدی ها و خیاطی مناسب است زیرا کار آنها را سریع تر و دقیق تر پیش میبرد.حرفه ای، به روز، علمی الگوسازی ، چیدمان و سایزبندی الگوهای آماده پارس با حرفه ای ترین نرم افزارهای روز دنیا گربر ( gerber) و جمینی (gemini) انجام شده است و تمامی استانداردهای پرو یک لباس حرفه ای در الگوها رعایت شده است . الگوهای آماده روی کاغذ مخصوص و توسط دقیق ترین پلاترها انجام شده و استفاده از الگوها برای مزون ها ، تولیدی ها و خیاطی ها بسیار ساده و آسان است.

چرا از الگوهای آماده استفاده کنیم ؟ مزون ها وتولیدی ها برای رسیدن به یک الگوی مادر ، نیروی انسانی ، وقت ، پارچه ، مشتریان ، سود و … خود را از دست می دهند ، پس چه بهتر که از یک الگویی استفاده شود که حرفه ای ها و مزون های عالی و کارخانجات صنعتی آن را تأیید می کنند.

متد الگوهای آماده چیست؟ بهترین متدی که به اندام ایرانیان ، آلمانی ها و ایتالیایی ها و ترک ها نزدیک است ، الگوی مولر بوده و پیشنهاد می شود به هیچ عنوان از متدهای دیگری استفاده نکنید.

فروش الگو خیاطی در آکادمی هنر پارس

آیا الگوها دارای سایزبندی هستند؟ بله ، الگوها به درخواست مشتریان عزیز سایزبندی کامل شده و تحویل داده می شوند.

آیا برای تولیدی ها و کارخانه های صنعتی چیدمان هم می کنید؟ بله ۱۰۰ در صد ، تولیدی ها می توانند طول میز برش و عرض پارچه خود را برای ما مشخص نمایند تا ما با نرم افزارهای الگوسازی حرفه ای ، به گونه ای چیدمان انجام دهیم که کمترین ریزش و دورریز پارچه را داشته باشید و منفعت بیشتری از پارچه موجود ببرید.

قیمت و تن خور الگوهای خود را تأیید می نمایید ؟ ۱۰۰ درصد ، قدرت و رزومه مشتریان ما گواه به این مسئله می باشد.
فروش الگو خیاطی
چه الگوهایی را آماده دارید ؟
تمامی الگوهای انواع لباس شامل : بالاتنه (مانتو و شومیز ) ، لباس مجلسی و شب ، لباس کار یا اورال ، تی شرت و پولوشرت زنانه و مردانه و بچه گانه ، شلوار مردانه ، زنانه ، کتان ، جین ، تریکو، کت مردانه ، لباسهای ورزشی زنانه و مردانه و … موجود هستند.

الگوی مادر یا Base یک الگوی ساده بدون برش و مدل می باشد که البته بدون کوچکترین ایراد و با تن خوری فوق العاده می باشد و شما می بایست با توجه به مدلی که در نظر دارید ، تغییرات و مدلسازی را روی الگو پیاده نمایید که با دانش اندک در زمینه خیاطی این کار بسیار ساده است.
فروش الگو خیاطی
آیا الگوی یک لباس خاص یا یک مدل لباس زنده را انجام می دهید؟
بله ، اگر شما حتمأ الگوی یک لباس خاص را نیاز دارید می توانید عکس آن لباس یا خود آن لباس را تحویل مؤسسه پارس دهید ، تا ما نسبت به الگوسازی و سایزبندی و چیدمان اختصاصی الگوی آن لباس برای شما اقدام نماییم .( ناگفته نماند که قیمت الگوهای اختصاصی و سفارشی و همچنین مدت زمان تحویلی آنها بیشتر می باشد.)فروش الگو خیاطی
تفاوت الگوهای پارس با دیگر الگوها :
تنها ارائه کننده خدمات الگوسازی پوشاک در ایران هستیم که کارخانه صنعتی پوشاک ( تن جامه –Bodi Dress )
تنها ارائه کننده خدمات الگوسازی پوشاک در ایران هستیم که بزرگترین و حرفه ای ترین آموزشگاه پوشاک به نام آکادمی پارس متعلق به ما می باشد.
تنها ارائه کننده خدمات الگوسازی پوشاک در ایران هستیم که از نرم افزار حرفه ای و مخصوص الگوسازی به نام gerber محصول شرکت آمریکایی استفاده می نماییم و از پلاترهای مخصوص برای چاپ الگوها استفاده می کنیم.
تنها ارائه کننده خدمات الگوسازی پوشاک در ایران هستیم که الگوسازی را به روش علمی و با استفاده از نیروهای مجرب و تحصیل کرده مقطع کارشناسی ارشد و دکتری طراحی لباس انجام می دهیم.
تنها ارائه کننده خدمات الگوسازی در ایران هستیم که ۱۸ سال است در امر تولید پوشاک صنعتی و الگوسازی مشغول می باشیم .
تنها ارائه کننده خدمات الگوسازی در ایران هستیم که تضمین بازگشت و جه در صورت عدم رضایت شما را داریم
فروش الگو خیاطی
مشاوره ، فروش الگو خیاطی و ارسال :
بعد از ثبت سفارش و مشاوره توسط شما الگوی شما در سریعترین زمان ممکن آماده می شود و در هرجای ایران باشید ظرف مدت ۴۸ الی ۷۲ ساعت توسط پیک و پست به شما تحویل می گردد و هزینه پیک یا پست ۱۵ هزار تومان می باشد.

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های : ۶۶۵۶۵۹۴۰ – ۰۲۱ و ۶۶۵۶۵۹۵۰ – ۰۲۱ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس