۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی لباس کودک

طراحی لباس کودک

گروه سنی کودکان به علت رشد سریعی که دارند جزء گروه پرمصرف محسوب بنابراین طراحی لباس کودک (آموزش طراحی لباس ) بسیار مهم است به دلیل اینکه خانواده­ ها گاهی در طی یک ماه مجبور به خرید لباس جدید برای کودک­ خودشان هستند. اما وقتی که شما از هنر دست خود برای کودکتان لباس مورد نیازش را بدوزید (دامن دخترانه کوتاه )، بسیار دلچسب خواهد بود. زیرا هم به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و هم هنر خود را نشان می­ دهید.

طراحی لباس کودک

   می­ توان گفت که دوره آموزش دوخت لباس کودک یکی از درآمد زا­ترین دوره‌های آموزش خیاطی (آموزش خیاطی ) است، چرا که از بازارکار بسیار خوبی برخوردار می­ باشد و قابلیت کارآفرینی برای هنرجویان به ویژه خانم­ های خانه­ دار را داراست و هنرجو می تواند با یادگیری این دوره از مزایای بالایی بهره مند شود.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

طراحی لباس کودک

طراحی لباس کودک و نوجوان

   با توجه به خلأ موجود در طراحی پارچه و لباس کودکان و نوجوانان (پیراهن دخترانه )، حساسیت و اهمیت این گروه در بخش صنعت پوشاک، همچنین نیاز شدید به طرح پارچه و لباس، الگوی مناسب و کیفیت مطلوب دوخت در این عرصه، فرصتی برای گردهمایی و شناسایی نیرو های متخصص و کارآمد و فضای رقابتی سالم و تخصصی بین فعالان این حوزه، جهت حمایت از طراحان و تولیدکنندگان این عرصه در جشنواره های طراحی لباس مخصوص کودکان فراهم (طراحی لباس مجلسی زنانه ) می‌شود تا با ارائه آثار خود، سهمی در توانمندی صنعت پوشاک کودک و نوجوان داشته باشند.

طراحی لباس کودک

طراحی لباس

 باید انتخاب پارچه نخی،(انواع پارچه ) غیر قابل اشتعال و فاقد الیاف(انواع نخ خیاطی ) مصنوعی را باید در تولید لباس کودک و نوجوان جدی گرفت زیرا به گفته بسیاری از کارشناسان، هنر و بهداشت دو روی سکه در طراحی لباس کودک و نوجوان هستند و تأثیرات مستقیم روحی و جسمی بر روی فرزندانمان را به دنبال دارد.

طراحی لباس کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس