۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی لباس مربع

طراحی لباس مربع

طراحی لباس مربع یک برند مانتو دخترانه(آموزش خیاطی مانتو یا الگو ) است.گروه طراحی لباس مربع فعالیت خود را با تولید کیف‌ های چرم دست‌دوز شروع (کیف دستی کلاچ ) کرد. این گروه از همان ابتدای راه با استفاده از چرم طبیعی مرغوب نشان داد که دغدغه کیفیت دارد و به دنبال ماندگاری است.این گروه بعدا زیورآلات و چاپ روی روسری را به مجموعه ی خود اضافه کرد. اما مجموعه جدید آنها برای پاییز ۹۴ اولین مجموعه‌ای بود که پالتو و مانتو را هم درکنار دیگر محصولات عرضه کردند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱طراحی لباس مربع

طراحی لباس مربع

   فرزانه گنجی طراح اصلی این گروه و یکی از دو نفر شرکای برند مربع است. این طراح جوان درباره نقاط تمایز کار گروه می‌گوید:«یکی از تفاوت‌های کار ما خلاقیت و نوآوری در طراحی کیف‌های چرمی است. کیف‌ های ما دست‌ساز هستند و چیزی به اسم دوخت را کاملا حذف کردیم و از چوب در آنها استفاده می‌کنیم. در مانتوها و پالتوها هم طراحی و چاپ روی پارچه‌ها را در کارگاه خودمان انجام می‌دهیم که متفاوت از کارهای بازار است. این به معنی است که کار ما از طراحی پارچه ، طراحی لباس (آموزش طراحی لباس )و … تا مرحله نهایی دوخت و آماده شدن لباس، توسط خودمان صورت می‎گیرد.طراحی لباس مربع

   گروه طراحی لباس مربع

 مانتو های مجموعه پاییز «مربع» بیشتر فرم پیراهنی و دو تکه دارند. دامن‌ های گشاد با کمی پلیسه(دوخت دامن پلیسه دخترانه ) و چین و استفاده از تور، پارچه‌های گلدار و نوارهای گیپور و … به عنوان خرج کار استفاده شده است. فرزانه گنجی در مجموعه جدیدی که برای فصول سرما ارائه کرده است به راحتی و گرمابخش بودن لباس‌ ها بیش از هر ویژگی دیگری پرداخته است.

طراحان لباس مربع

طراح لباس این برند با بیان اینکه گاهی در طراحی لباس‌ها از کاشی کاری ایرانی اسلامی و گاه از نقاشی ایرانی الهام می‌گیریم میگوید: البته طراحی‌ها با همان فرم و دیزاین تکرار نمی‌شوند بلکه یک ریدیزاین انجام و کار امروزی‌تر می‌شود. حتی از تایپوگرافی مدرن هم استفاده می‌کنیم. این کار ما معمولا با جدول پارچه‌ای کار می‌شود که در آن از حروف فارسی استفاده می‌کنیم و سعی داریم در الگوبرداری ایرانی در پوشش برای آن استفاده کنیم. برای مثال در الگوبرداری یک لباس از دامن لباس‌های قاجار الگو گرفته‌ایم. سعی داریم در طراحی هر یک از مجموعه‌هایمان اگر ۱۰ کار ارایه می‌شود یک کار شناسنامه کارها باشد برای اینکه ویژگی ایرانی بودن را دارا باشد.

طراحی لباس مربع طراحی لباس مربع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس