۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی لباس مجلسی

طراحی لباس مجلسی

با آموزش طراحی لباس مجلسی توسط سرکار خانم پیرهادی در خدمتتون هستیم. این پیراهن شامل پارچه‌های ساتن ، تور ، و پارچه کار شده است که مراحل جنسیت سازی به شرح زیر می باشد. ابتدا رنگ پوست بدن و صورت را به طور کامل انجام می دهیم. سپس جنسیت پارچه ساتن را با توجه به نور و سایه در این پارچه انجام می دهیم.

طراحی لباس مجلسی

به این صورت که ابتدا با مارکر رنگ روشن تمام قسمت های پارچه ساتن به جز قسمت های نور خورده را رنگ می کنیم و سپس با رنگ تیره تر از همان رنگ در کنار قسمت های روشن سایه و عمق بیشتری به پارچه می دهیم. می توانیم با مداد رنگی همرنگ پارچه (کمی تیره تر ) در قسمت های چین و چروک پارچه تیرگی بیشتری بدهیم. در قسمت های روشن با مداد سفید نور بیشتری ایجاد می کنیم و در نهایت با مدادرنگی مشکی کمی چین و چروک پارچه را مشخص کنیم.

طراحی لباس مجلسی زنانه

برای نشان دادن جنسیت تور که در این مدل همرنگ پارچه ساتن است از مدادرنگی همرنگ پارچه استفاده می کنیم به این صورت که یک پارچه تور درشت بافت را زیر کار قرار می دهیم و تنها قسمتهایی که تور چین خورده را با مدادرنگی رنگ می کنیم و به این ترتیب بافت پارچه تور ایجاد می شود. (* توجه داشته باشید که این تکنیک فقط روی کاغذ معمولی قابل اجراست ، نه روی مقوا )

طراحی لباس مجلسی با مداد رنگی

برای جنسیت سازی پارچه کار شده ابتدا طرح پارچه را با مداد و بسیار کمرنگ روی کار مشخص می کنیم. کنار گلهای برجسته کار با مارکر رنگ پارچه سایه می زنیم و سپس با یک درجه مارکر تیره تر سایه بیشتری به کار می دهیم. گلهای برجسته را با مارکر و به صورت نقطه ای کمی رنگ می کنیم و سپس با لاک غلط گیر روی گلها را به صورت نقطه ای کار می کنیم . سپس با روان نویس مشکی کنار گلها را سایه می‌اندازیم. در نهایت با مدادرنگی کنار گلها را مجددا سایه می زنیم.

طراحی لباس مجلسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس