۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

شوآپ-آکادمی-هنر-پارس

شوآپ آکادمی بین المللی هنرپارس

✅امروز میخوایم در مورد راندمان آکادمی پارس و تعداد هنرجویان و مجوزات رسمی و تجهیزاتمون یک آمار بهتون بدیم.

 

راندمان آکادمی هنر پارس

✔میانگین ثبت نام سالیانه : تو آکادمی پارس سالیانه 2500 نفر طراح لباس و خیاط به صورت حرفه ای آموزش میبینند و وارد بازار کار میشوند.
✔تعداد ثبت نام ماهیانه : ماهیانه حدود 250 نفر در دوره های آموزشی آکادمی پارس شعب تهران و کرج ثبت نام میکنند و وارد دنیای حرفه ای پوشاک میشوند.

✔مجهزترینیم : آکادمی پارس با فاصله، مجهزترین موسسه مد و لباس کشور هستش و امکاناتی در حد یک کارخانه تولیدی پوشاک تو خودش جا داده.
✔معتبرترینیم : تو این زمونه که به واسطه خوبی ها و بدی های فضای مجازی، افراد سودجو اقدام به برگزاری آموزش های جضوری و مجازی غیر مجاز و بدون مجوز میکنند. آکادمی پارس معتبرترین موسسه مد و لباس کشور و با مجوز رسمی از بنیاد ملی مد و لباس و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت 42056 یک محیط حرفه ای و امن برای هنرجویان حضوری و مجازی با پشتیبانی حرفه ای و عالی، ایجاد کرده.

✔شهرستانی های عزیز : جدا از ساکنین تهران و کرج، سالیانه حدود 500 هنرجو از شهرستان های مختلف برای شرکت در دوره های آموزشی حضوری به آکادمی پارس  تشریف میارن که این موضوع برای ما خیلی ارزشمند هستش.

✔ دوره های مجازی : تمامی دوره های آموزش مجازی آکادمی پارس با بهترین تجهیزات فیلم برداری و صدابرداری تولید شدند که کیفیتی مشابه دوره های حضوری داشته باشند. به همین دلیل هم سالیانه بالغ بر 200 نفر هنرجوی دوره های مجازی داریم.

✔حرفه ای ترین اساتید داریم : هیئیت علمی و اساتید و مدرسین آکادمی پارس تماما فارغ التحصیلین بهترین دانشگاه های طراحی و دوخت لباس

✔این محتوارو تولید کردیم که با عملکرد آکادمی پارس بیشتر آشنا بشید و تو انتخاب موسسه ای که میخواهید آموزش ببینید دقت کنید.

آکادمی پارس تحت نظارت وزارت ارشاد و بنیاد ملی مد و لباس

⚛آکادمی طراحی لباس پارس
⚛تحت نظارت وزارت ارشاد و بنیاد ملی مد و لباس
⚛به شماره ثبت ۴۲۰۵۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس