۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

سایز لباس ۴۴

سایز لباس ۴۴

در مقاله ی سایز سایز لباس ۴۴ به آموزش رسم الگوی مانتو می پردازیم . برای تهیه ی الگو در سایز های مختلف می توانید به سایت پارس دوک مراجعه نمایید. ابتدا الگوی اولیه را بکشید پنس ها را ببندید۲٫۵ جادکمه را را به جلو اضافه کنید. توجه داشته باشید که در این لباس تکه گلدار به درز برش سرشانه دوخت میشود.مقدار پارچه مورد نیاز مدل :۱٫۳۰ پارچه قرمز-۵۰ سانت پارچه سبز گلدار.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

سایز لباس ۴۴

   یقه را از سرشانه و گلو ۱.۵ سانت باز کنید و ۱ را به ۲ یقه گرد هلال کنید. از خط باسن نقطه ۳ حدود ۴ سانت بالا بروید نقطه ۴ . قسمت رنگ شده از الگو کاربن کنید.

سایز لباس ۴۴

سایز لباس ۴۴

   از قسمت ۱ در سرشانه حدود ۳ سانت به سمت چپ رفته و ۵ را علامت بزنید. از ۶ ری خط باسن ۴ سانت بالا بروید و ۷ را به ۵ وصل کنید . از انتهای پنس‌ جلو تا پایین برش بزنید نقطه ۹ از.  ۹ (۴ تا ۵) سانت جلو بروید و  ۸ را به ۶ وصل کنید .خط های سبز رنگ قسمت یقه و جلو لباس هستند.

سایز لباس ۴۴

در الگوی پشت  یقه را ۱.۵ سانت باز کنید و از نقطه ۱۰ حلال یقه را بکشید. ازکارور ۳ سانت بالا بروید و ۱۱ را به ۱۲ هلال کنید.انتهای پنس را تاپایین برش بزنید ۱۳ تا۱۴سایز لباس ۴۴

 

الگوی استین را بکشید و از قسمت مچ ۴ سانت بالا بروید و برای مچی برش بزنید. به ۱۵ (۴ سانت ) اضافه کنید . به ۱۷ نیز ۴ سانت اضافه کنید .اضافی را موقع دوخت به مچ چین بدهید.

 

 اضافی الگو را برش بزنید و تکه ها را از هم جدا کنید . قسمت ۱ گلدار و بقیه قسمت ها از پارچه ساده برش میخورد. عرض و طول نمای جیب عرض =۱۲ تا ۱۳..طول= ۴ تا۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس