۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

رنگ لباس پاییز امسال

رنگ لباس پاییز امسال

رنگ لباس پاییز امسال برگرفته از رنگ های طبیعت است. شرکت پنتون هم در پاییز ۲۰۱۷ رنگ های متفاوتی را ارائه کرده است .در این مقاله به معرفی این رنگ ها می پردازیم تا بتوانید پاییز امسال را با لباس هایی که انتخاب می کنید همگام با مد جهانی پیش ببرید. (آموزش رنگ شناسی در طراحی لباس )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

                                                            آموزشگاه خیاطی کرج

 

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱
رنگ لباس پاییز امسال

گرنادین ( رنگ اناری )

   این رنگ درهفته مد نیویورک حضور پررنگی داشت و از تونالیته های بسیار محرک و زنده رنگ قرمز می باشد. کسانیکه آن را انتخاب می کنند قطعاً از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است. این رنگ در همه جا جلوه خاصی دارد.
رنگ لباس پاییز امسال

رنگ لباس پاییز امسال

باله اسلیپر ( از خانواده صورتی)

   سایه های مختلف صورتی همیشه حضور فعالی در هفته های مد داشته اند و در برخی از برندها ، از این سایه رنگی درطرح های متنوع خود بسیار بهره برده اند که در هفته مد نیویورک در معرض نمایش قرار گرفت.

خاکستری خنثی

   این رنگ که همیشه و در هر فصلی طرفداران خود را دارد ، پیشنهاد اصلی پنتن برای پائیز ۲۰۱۷ می باشد که می تواند تنها بخش کوچکی از لباس را تشکیل بدهد و یا از سر تا پا به این رنگ باشد.(روانشناسی رنگ طوسی )
رنگ لباس پاییز امسال

افرای پائیزی

این رنگ از اصلی ترین رنگ های پاییز است و دارای بافتی غنی می باشد. این رنگ در طرح های دو برند کچ ۱۹۴۱ و پرونزا شولردر هفته مد نیویورک (طراحی لباس و مد ) به زیبائی خودنمائی می کند.استفاده از این رنگ در بافت ، کاپشن و کیف بسیار زیبا خواهد بود.
رنگ لباس پاییز امسال

طلائی لیموئی

   این رنگ که از خنثی ترین رنگ های نمایش یافته در هفته مد می باشد ، ترکیبی از سبز چمنی و زرد طلائی بوده و از رنگ های پیشنهادی پنتن برای پائیز ۲۰۱۷ است.

لباس های چهارخانه

   از ترندهایی که در کت‌ واک‌ های پاییز ۲۰۱۷ اکثر طراحان معروف دیده می‌شود، طرح چهارخانه است. لباس‌ های طرح چهارخانه شیک، اسپرت و جوانانه به‌چشم می‌آیند و به تیپ شما حال و هوای هیجان‌انگیزی می‌بخشند. چهارخانه‌ های پاییز امسال با الهام از طرح‌های چهارخانه دهه ۱۹۷۰ میلادی نامتعارف، درخشان و خیره‌کننده طراحی شده‌اند.در زیر برند هایی که طرح های چهارخانه را در امسال ارائه کرده اند میبینید.رنگ لباس پاییز امسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس