۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

رنگ لباس و شخصیت

رنگ لباس و شخصیت

در ادامه میخواهیم در مورد رنگ لباس و شخصیت و روانشناسی آن صحبت کنیم. با آکادمی بین المللی هنر پارس همراه باشید.

روانشناسی رنگ سبز
سبز پوش ها : رنگ سبز نیرو زا و نیروبخش و پر انرژی میباشد. سبز ، طیف‌های مختلفی دارد که می ‌تواند برای هر پوستی مناسب باشد. اگر می‌ خواهید رنگ سبز را در لباس‌هایتان نمایان کنید در کنار آن از رنگ‌ های روشن تر بهره بگیرید. اگر می‌خواهید رنگ سبز در لباس‌هایتان خیلی چشمگیر و مشخص نباشد از جواهرات سبز و یا کلاه سبز روشن استفاده کنید.رنگ لباس و شخصیت

تاثیر رنگ نارنجی

نارنجى درخشندگى زرد و ژرفای قرمز را دارد. این رنگ برانگیزنده فعالیت و خلاقیت است. بهتر است در کنار نارنجی از رنگ‌ های زنده دیگر استفاده نکنید. سعی کنید آن را با رنگ هاى سرد و خنثى ترکیب کنید.

رنگ لباس و شخصیت

رنگ لباس و شخصیت

روانشناسی رنگ بنفش

رنگ بنفش : این رنگ در ایجاد اعتماد به نفس بسیار موثر است. بهتر است در مصاحبه کاری لباس بنفش بپوشید. یکی از ویژگی ‌های رنگ بنفش بالا بردن سن افراد جوان است. این رنگ به ظاهر بی‌ زرق و برق و خاکی جلوه‌ای زیبا می‌ بخشد.

رنگ لباس و شخصیت

لباس مشکی

لباس های مشکى براى هر شخصی مناسب است. اگر می‌ خواهید لاغر دیده شوید لباس مشکی بپوشید. این رنگ در کنار ایجاد احساس غم، زیباست و ابهت خاصی به پوشش شما می‌بخشد. برای دوری کردن از غم و اندوه رنگ مشکی همراه با آن از رنگ‌ های روشن استفاده کنید.

رنگ لباس و شخصیت

رنگ لباس و شخصیت

روانشناسی رنگ آبی

طیف های آبی : رنگ آبی برعکس رنگ قرمز فشار خون را پایین می‌آورد. در شرایط پرتنش مثل یک قرار ملاقات جدید یا یک روز کاری پر استرس سعی کنید رنگ آبی بپوشید. این رنگ آرامبخش است و دیگران از دیدن شما احساس خوبی خواهند داشت. رنگ آبی تیره را می‌ توانید با ترکیب رنگ‌های خنثی ملایم کنید.

رنگ لباس و شخصیت

تاثیر رنگ قرمز بر روحیه شما

لباس قرمز برخلاف ظاهرش اصلا ساده نیست. پوشیدن رنگ قرمز شهامت می‌ خواهد و بهتر است طیفی را انتخاب کنید که به رنگ پوستتان بیاید. رنگ قرمز اعتماد به نفس را بالا می‌ برد و باعث می‌شود از دیگران متفاوت باشید. در برخی مناطق قرمز را به عنوان رنگ برانگیزنده هیجانات قوی و حرارت می‌ شناسند. در هندوستان رنگ لباس عروس قرمز است. ترکیب قرمز و مشکی سال‌هاست که به عنوان مد کلاسیک (آموزش مد ) شناخته می ‌شود. همراه رنگ قرمز و برای ایجاد تعادل می‌ توان از رنگ‌های بژ و سفید استفاده نمود.

رنگ لباس و شخصیت

خواص رنگ تیره

رنگ ‌های تیره پوشش مناسبی برای چاقی هستند. در مورد کفش و جوراب نیز باید به این خاصیت توجه داشت. کسانی که پاهای چاق و بزرگی دارند نباید جوراب شلواری و کفش سفید بپوشند، زیرا پاها را بزرگ ‌تر و چاق ‌تر نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید رنگ‌های روشنی بپوشید می‌توانید به جای سفید از بژ و یا خاکستری استفاده کنند.

رنگ لباس و شخصیت

ست کردن رنگ لباس

زرد و بنفش

قرمز و سبز

قرمز و مشکی

زرد و مشکی

نقره ای/خاکستری و مشکی

نارنجی و مشکی

نارنجی و آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس