درخواست استفاده از بند ج

قوانین مؤسسه طراحان مد و لباس

۱ – مدت زمان کارگاه آموزش جنبی بدون محدودیت بوده (تضمینی) و پایان دوره بر مبنای فراگیری سیلابس توسط متقاضی و تایید مدرس می باشد.

۲ – در صورتی که در ۲ جلسه ابتدایی دوره ،سطح کیفی اطلاعات استاد، تناقض مشهودی با تعهدات موسسه داشته باشد و به صورت کتبی به تایید شورای آموزشی برسد،شورای آموزشی موسسه موظف است اقدام به رفع مشکل نماید، در صورت عدم رفع مشکل مبالغ پرداخت شده توسط هنرجو بدون کسر هزینه و به صورت کامل مسترد می گردد.

۳ – فسخ یک طرفه قرارداد دوره آموزشی به دلیلی جزء موارد مندرج در بند ۲ توسط هنرجو پس از تکمیل فرم ثبت نام امکان پذیر نبوده و هیچگونه تعهد مالی برای موسسه به همراه نخواهد داشت. تنها برای هنر جویانی که به دلایل شخصی و خاص (سفرهای کاری و اجباری و…) امکان حضور در دوره های آموزشی ثبت نام شده را ندارند حق شرکت در دوره ها و انتقال امتیاز حضور در دوره به شخص دیگر تا دو ماه برای هنرجو محفوظ می ماند.

۴ – آکادمی پارس متعهد میباشد به صورت رایگان گواهینامه پایان دوره آموزشی اکادمی پارس و بنیاد ملی مد و لباس و وزارت فرهنگ و ارشاد را ارائه دهد، همچنین مدارک بین المللی، سرتیفیکیت و لایسنس های مختلف به در خواست هنر جو را ارائه دهد.

۵ – جابجایی از دوره عادی به دوره فشرده و برعکس پس از ثبت نام به هیچ عنوان امکان پذیر نمیباشد.

۶ – داوطلبان باید توجه داشته باشند که دقیقاً بر اساس اطلاعات وارده در فرم ثبت نام اسامی آنها در کارگاه های آموزشی ثبت خواهد شد. لذا خواهشمند است که نسبت به تکمیل فرم نهایت دقت را مبذول فرمائید.

۷ – کلیه داوطلبان موظف به رعایت کامل مفاد آیین نامه انضباطی مرکز می باشند. در صورت تشخیص عدم صلاحیت داوطلب از سوی مرکز یا سایر مقامات ذی صلاح، از ثبت نام و ادامه آموزش آنان خودداری و پیگیریهای لازم به عمل خواهد آمد.

۸ – داوطلبان مسئول حفظ و نگهداری تجهیزاتی هستند که در کلاس و یا دیگر اماکن مرکز در اختیارشان قرارمی گیرد و در صورت هر گونه خسارت ملزم و متعهد به جبران آن هستند.به دلیل تنوع ساعات ودروس، داوطلب موظف است در طول مدت دوره آموزشی طبق برنامه ریزی دپارتمان مربوطه در کلاسها حضور یابد و عدم حضور وی مانع تشکیل کلاس نخواهد شد.

۹ – مدارک دریافتی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. حداکثر زمان غیبت (به هر دلیل) در دوره الگوسازی ۳ جلسه و دوره طراحی لباس ۶ جلسه و نرم افزارها ۳ جلسه می باشد، در غیر اینصورت دانش پذیر از شرکت در آزمون پایان دوره محروم و گواهینامه پایان دوره برای نامبرده صادر نخواهد گردید و از دوره آموزشی حذف می گردد.

۱۰ – دانش پذیران محترم موظفند در زمان ثبت نام یک قطعه عکس ۴*۳، یک کپی از کارت ملی و صفحه اول شناسنامه به موسسه تحویل دهند در غیر اینصورت موسسه پارس هیچگونه تعهدی در قبال صدور گواهی حضور نخواهد داشت.

۱۱ – این مجموعه هیچ مسئولیتی در قبال وسایل شخصی متقاضیان متقبل نمی شود لذا خواهشمند است در حفظ و نگهداری وسایل خود کوشا باشید.

۱۲ – چنانچه دانش پذیر پس از ثبت نام قصد جابجایی از دوره را داشته باشد، به ترتیب زیر با وی رفتار خواهد شد:

الف) جابجایی از تاریخ ثبت نام تا قبل از اعلان شروع کلاس بدون کسر هزینه.

ب) جابجایی از زمان اعلان شروع کلاس تا گذشت ۲ جلسه با کسر ۱۵% هزینه دوره.

ج) جابجایی پس از گذشت ۵ جلسه عدم جابجایی دوره.

۱۳ – چنانچه دانش پذیر پس از ثبت نام قصد انصراف از دوره را داشته باشد، به ترتیب زیر با وی رفتار خواهد شد:

الف) انصراف از تاریخ ثبت نام تا قبل از اعلان شروع کلاس : استرداد ۹۰% شهریه کل دوره.

ب) انصراف از زمان اعلان شروع کلاس تا قبل از گذشت ۲ جلسه: استرداد ۷۰% شهریه کل دوره.

ج) انصراف پس از گذشت ۲ جلسه: عدم استرداد شهریه کل دوره.

۱۴ – در صورت صلاح دید مرکز در قبال تغییر مدرس دوره جاری، دانش پذیر حق هیچ گونه اعتراضی ندارد و موظف است تابع قوانین مرکز باشد.

۱۵ – هنرجویان موظف هستند ۵ دقیقه قبل از شروع کلاس در محل حضور داشته باشند، هنرجویانی که به هر دلیلی بیشتر از ۲۰ دقیقه در هر جلسه تاخیر داشته باشند، حق حضور در کلاس را نخواهند داشت و برای آنها غیبت لحاظ خواهد شد.

۱۶ – انصراف پس از ثبت نام در دوره های کمپین تخفیف : عدم استرداد شهریه.

۱۷-  پس از ثبت نام در کمپین تخفیف، جابه جایی دوره ثبت نامی به دوره دیگر و یا انتقال امتیاز دوره به شخص دیگر مقدور نمی باشد.

۱۸ – تسویه حساب شهریه در دوره های کمپین تخفیف، تا قبل از شروع دوره و یا قبل از اولین جلسه شروع کلاس می باشد.