۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

دانلود اموزش خیاطی

دانلود اموزش خیاطی

در مقاله ی دانلود اموزش خیاطی یک بلوز زنانه را آموزش می دهیم. این مدل بلوز با الگوی بالاتنه ساده ی آستین کیمونو دوخته شده و آستین آن کوتاه شده اما اگر شما بخواهید میتوانید به صورت آستین جدا هم بدوزید.(اموزش دوخت بلوز ساده زنانه)

 

دانلود اموزش خیاطی

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   برای الگوسازیِ این مدل بلوز ابتدا از گوشه ی گردن به اندازه ی ۱ الی ۲ سانتی متر خارج شده ( خط زرد ) و طرح یقه را مطابق مدل با بازیِ دلخواه ( حدود ۱۰ سانتی متر ) روی الگو بکشید ( خط صورتی ) .خط وسط جلو را از انتها به اندازه ی ۱۰ سانتی متر فون کرده و به انتهای یقه به صفر برسانید ( خط قرمز ) .

دانلود اموزش خیاطی

   دقت کنید که در این مرحله طولِ خط قرمز باید برابر با طولِ خط سبز باشد .الگو را از انتهای خط پهلو به اندازه ی ۵ سانتی متر فون کرده و به زیر بغل به صفر برسانید ( خط بنفش ) .

دانلود اموزش خیاطی

خط قرمز را به اندازه ی ۲۰ سانتی متر به سمت پایین امتداد بدهید ( خط زرد ) .انتهای خط زرد را به صورتِ کمی هلال به خط پهلو به صفر برسانید .(الگو بلوز بارداری)الگو را دو بار روی دولای بسته ی اریبِ پارچه برش بزنید چون پشتِ این مدل هم دقیقا مثل جلو است میتوانید از همین الگو برای پشت هم استفاده کنید. این مدل بلوز حتما باید با پارچه ی کشی دوخته شود .

دانلود اموزش خیاطی

اموزش خیاطی

   بعد از برش باید بلوز رو مثل بلوزِ معمولی بدوزید و به یقه ی جلو و پشت نوار اریب بدوزید .(الگوی بلوز)سپس بلوز را پرو کرده و در تن نقاط طوسی را از پایین به صورت پله ها روی هم بگذارید .یعنی خط طوسیِ شماره ۱ را بگذارید روی خط شماره ۲ . سپس هر دولایه را بگذارید رو خطِ شماره ۳ و بعد هر سه لایه را بگذارید روی نقطه ی آبی و کوک بزنید تا  ثابت شود .در این مرحله شاید لازم باشه خط لبه ی پایینِ بلوز کمی اصلاح شود.در نهایت از پشت این سه لایه را به نقطه ی آبی با نخِ همرنگِ پارچه بست بزنید و کوکش را بشکافید .دانلود اموزش خیاطی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس