۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

دانلود آموزش خیاطی

در ادامه با دانلود آموزش خیاطی از آکادمی پارس همراه شما هستیم. آموزش لباس ریون و حریر را برای شما هنردوستان در نظر گرفته ایم. این لباس الگو ی ساده و مدل راحتی داره و برای کسایی که دوست ندارن شکمشون خیلی تو چشم باشه مدل خوبیه بخصوص برای خانم های باردار که هم میخوان راحت باشن هم شیک. این لباس از دو نوع پارچه تشکیل شده.رویه ی لباس رو از جنس حریر تهیه کنید، حریرتون از جنس سیلک و یا کرپ حریر باشه خیلی بهتره و دید هم نداره و این خیلی خوبه.

دانلود آموزش خیاطی

دانلود آموزش خیاطی

آموزش دوخت لباس حریر و ریون:
اول از همه برای زیر این لباس با استفاده از الگو ی لباس های کشی یک پیراهن با یقه گرد که بازی یقه بستگی به سلیقه ودلخواه خودتون داره رسم کنید البته بازی یقه طوری باشه که سرتون به راحتی از یقه داخل بشه. مدل یقه هم میتونه هرچیزی باشه همون یقه گرد میتونه باشه البته تو این عکس به شکل یقه قایقیطراحی شده که شماهم میتونید همین طراحی رو تو قسمت یقتون داشته باشید. در یقه لباس حتما لقی بگیرید به نسبت بازی یقتون لقی بگیرید هرچقدر یقتون بازتر بود لقی های بیشتری بگیرید. آستین لباس هم که به صورت حلقه ایه و چون قسمت زیر لباس از جنس ریون هست و ریون هم کش میاد و توی تن باز میشه، حتما تو الگو از خط پهلو تو قسمت کف حلقه ۲سانت بالاببرید و به اصطلاح حلقرو تنگ تر کنید که تو تن باز نشه واز کف حلقتون پایین تر نیاد. لقی تو قسمت حلقه آستین هم فراموش نشه باید لقی بگیرین که حلقه آستین تو قسمت کارور گشادی نداشته باشه که لقی برای این قسمت ۲ سانت کافیه. از سرشانه هم تو الگو یه لقیه ۱ سانتی بگیرید که سرشانه هم روی تن سرجاش خوب بایسته.

دانلود آموزش خیاطی

برای پایین لباس هم که به صورت جذب هست کافیه پایین لباستون رو تو الگوخمره ای ش کنید. خمره ای کردن رو قبلا تو آموزش های قبلی گفتم ولی بازم میگم از خطو پهلو تو لبه پایینی لباس ۲ سانت تا ۳ سانت داخل شید و وصلش کنید صاف ب خط باسن با این کار پایین لباستون خمره ای میشه. این از قسمت زیری لباس که تا اینجا تمومه.حالا برای قسمت رویه لباس که احتیاجی به الگوی جداگانه نداره و از همین الگو ی کشی که برای زیری رسم کردیم استفاده می کنیم فقط با این تفاوت که برای رویه احتیاج به الگوی کامل جلو داریم. الگوی جلورو کامل می کنیم و از سمت راست الگو تو انتهای سرشانه به اندازه ای که برای قد آستین میخوایید بیرون رفته و از همونجا به شکل هلال به آخر لبه دامن تو قسمت چپ الگو برسونید.پس طراحیتون از سرشانه سمت راست شروع میشه ودر لبه دامن تو قسمت سمت چپ تموم میشه.

دانلود آموزش خیاطی

آستین سمت چپ هم که صاف تا پایین لباس بیایید و یه قد کوتاه به آستین بدید واز سرشونه صاف به پایین لباستون وصل کنید و همونطور که تو شکل دوم زیر می بینید قسمت های سیاهرنگ رو از الگوتون جدا کنید واز یه پارچه دیگه که همون پارچه حریرتون هست برش بزنید برای رویه لباس . قسمت پشت لباس هم هر دو هم زیری و هم رویه لباس رو به شکل همین الگویی که برای جلو طراحی و برش کردید ،انجام بدید.

تیکه تزئینی روی لباس که شکل گل هست رو هم میتونید از خرازی ها تهیه کنید یا با استفاده از خلاقیت خودتون با پارچه های رنگی درستش کنید.

این یه لباس فوق العاده برای خانم های باردار هم میشه بدوزین و استفاده کنید. این لباس رو میتونید با طراحی های مختلف با استفاده از خلاقیت خودتون ،به مدل های دیگه تبدیل کنید و برش بزنید بدوزید و استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس