۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

دانشگاه های طراحی لباس در ایران

دانشگاه های طراحی لباس در ایران

در این مقاله به معرفی دانشگاه های طراحی لباس در ایران (طراحی لباس در ایران ) می پردازیم. در طول تاریخ همیشه لباس بیانگر فرهنگ، قومیت، سنت ها، شخصیت وموقعیت اجتماعی افراد بوده و به همین دلیل ارزش و اهمیت بسیاری داشته است. طراحی لباس، یک صنعت جهانی است و در بسیاری از کشورهای بزرگ و پیشرفته به عنوان یک تخصص برجسته شناخته می شود. امروزه بعضی از کشورها به عنوان مراکز تولید انبوه پوشاک همچون آلمان، چین، اسپانیا، بنگلادش، ترکیه، کره جنوبی و برزیل درامد های قابل توجهی از مسیر تولید پوشاک کسب می نمایند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

دانشگاه های طراحی لباس در ایران

طراحی لباس

   طراحی لباس (آموزشگاه طراحی لباس جهاد دانشگاهی ) از جمله مشاغلی است که افراد می توانند با سرمایه ی شخصی و کسب تجربه در آن پیشرفت کنند. از آنجا که ایران کشوری جوان است و جوان ها هم تنوع پوشاک را دوست دارند، عده ی زیادی با تکیه بر خلاقیت خود و ایجاد خیاط خانه در این حرفه به خوبی پیشرفت می کنند. طراحان لباس پس از کسب تجربه، جذب تولیدی‌ها و کارخانه های بزرگ تولید لباس (برند‌های مختلف) خواهند شد.

دانشگاه های طراحی لباس در ایران

دانشگاه های طراحی لباس

دانشگاه های بسیاری در ایران این رشته را در مقاطع کارشناسی (کارشناسی طراحی لباس ) و کارشناسی ارشد تدریس می کنند.

دانشگاه الزهرا

دانشکده فنی دکتر شریعتی تهران

دانشگاه پیام نور

دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر

جهاد دانشگاهی دانشگاهها

دانشگاه آزاد اسلامی تا مقطع ارشد

دانشگاه های طراحی لباس در ایران

   طراحی لباس شکلی از هنر است بنابراین شما به عنوان یک طراح باید دارای شخصیتی خلاق و هنری باشید. همچنین باید مهارت کافی را در نقاشی دارا بوده تا بتوانید ایده های ذهنی خود را بخوبی روی کاغذ پیاده کنید. نیازی نیست یک هنرمند زبده باشید، ولی باید مهارت خاصی در ترکیب رنگ ها، تن و سایه ها داشته باشید.یک طراح لباس (چگونه طراح لباس شویم) باید بداند سازگاری یک پوشش با یک جامعه به چه علت است. همچنین، بر اسا اصول فنی و تکنیکی، طراحی و الگوبرداری و نیز با استفاده از خلاقیت و توانمندی های شخصی خود چیزی را خلق کند. با توجه به آنچه گفته شد، مشخص است که جامعه برای چنین حرفه ای به افراد متخصص نیاز دارد.

دانشگاه های طراحی لباس در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس