۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش الگوی دامن والان دار

دامن والان دار

 در این مقاله ما به رسم الگوی دامن والان دار می پردازیم .با آموزش خیاطی آکادمی پارس همراه باشید. برای آموزش انواع دامن ها می توانید از کتاب الگوسازی برای دامن به روش مولر و پسران کمک بگیرید. همانطور که می دانید گرایش و تمایل به مد روز و مدل های جدید که با ساخت الگو ی اولیه ی لباس به طور دائم و بدون وقفه ادامه دارد معیار اصلی دوزندگان و کارخانجات تولید پوشاک است. بنابراین در هر چاپ باید مطالب کتاب بازبینی شود و تلاش بر ان است که به شکل مطلوب تری در آید که با اوضاع و احوال کنونی متناسب باشد و روش های رسم الگو و تبدیل آن به مدل های مختلف و فراگیری این هنر ساده تر شود و نیز پاسخگوی متقاضیان به این صنعت و هنر باشد. قدمت این کتاب که توسط مولر و پسران تالیف شده بیش از یک قرن می باشد اما مدل سازی آن، متناسب با مد روز است و هیچ گونه تغییری در رسم الگو های پایه (اولیه) داده نشده است…با تهیه ی این کتاب می توانید به راحتی انواع دامن ها را طراحی کنید.

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش الگوی دامن والان دار

دامن والان دار

  در ابتدا الگوی دامن والان دار پایه اولیه را می کشیم . قد دامن به سلیقه و انتخاب فرد بستگی دارد. از لبه پایین دامن به طور تقریبی ۱۵ سانتی متر هم در جلو و هم در پشت بالا میاییم. و قسمت پایین را به چند قسمت دلخواه تقسیم می کنیم. مانند شکل. دامن خمره ای دراپهآموزش الگوی دامن والان دار

حالا می توانید تکه های تقسیم شده را اوزمان دهیم مانند شکل

آموزش الگوی دامن والان دار

الگوی دامن ما آماده است . از این الگو می توانید برای طراحی دامن پیراهن هم استفاده کنید و در مجالس از طراحی خود لذت ببرید.

آموزش والان لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس