۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

دامن برش دار پایین کلوش

دامن برش دار پایین کلوش

با آموزش الگوسازی دامن برش دار پایین کلوش در خدمتتون هستیم. این آموزش توسط سرکار خانم پورندیم تدوین شده است.در ابتدا شما می توانید از الگوی دامن راسته استفاده کنید و از کمر، قد زانو را مشخص نمایید و خطی موازی با خط باسن رسم کنید.

دامن برش دار پایین کلوش

دامن را در قسمتِ پهلو، روی خط زانو 2 الی3 سانتیمتر تنگ کرده و سپس از خط مرکزی جلو نقطه ی A به دلخواه 20 الی 25 سانتیمتر پایین آمده و در خط مرکزی پشت (نقطه ی B) 40 الی 45 سانتیمتر پایین آمده، با هلال مختصر به هم وصل کنید. خط AB را چهار قسمت کرده و دم پای دامن (خط CD) را به شش قسمت تقسیم کنید، خطوط ABCD را برش داده، چین پای دامن جدا می شود.

دامن برش دار پایین کلوش

الگوی دامن

روی کاغذ یک خط عمود و یک خط افقی رسم کنید، قسمت چین پای دامن را همانند تصویر ،بروی این خط افقی و عمود چیدمان کنید. این قسمت را می توان روی دولای پارچه بدون درز درآورد، و قسمت بالای دامن را نیز همانند دامن خمره ای برش دهید.

با سایت آکادمی پارس همراه باشید و از آموزش های رایگان خیاطی و طراحی لباس لذت ببرید.
آکادمی هنر پارس برای عزیزانی که به هنر خیاطی و طراحی لباس علاقه مند هستند و به هر شرایطی نمیتوانند در کلاس های حضوری شرکت کنند آموزش مجازی خیاطی و طراحی لباس را آماده ارائه به این عزیزان کرده است.
ما سعی بر این داریم تا با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و استفاده از اساتید خبره و حرفه ای به بالا بردرن سطح آموزش شما عزیزان کمک کنیم .

دامن برش دار پایین کلوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس