خلاقیت در طراحی

خلاقیت در طراحی

با خلاقیت در طراحی همراه ما باشید.یکی از آموزش هایی که می تواند در طراحی لباس جالب باشد کشیدن تاج برای مانکن است . شما می توانید در طراحی های خود خلاقیت زیادی داشته باشید و از اکسسوری های مختلفی برای جذابیت مانکن استفاده  کنید.(طراحی اکسسوری )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

مراحل رسم تاج

مرحله اول

   در اولین مرحله از طراحی تاج باید ابعاد آن مشخص شود.آن را به صورت یک مربع بکشید و دقت کنید که مقداری از بالای سر پوشش پیدا می کند.(طراحی چهره با مداد رنگی )

خلاقیت در طراحی

خلاقیت در طراحی

مرحله دوم

   در قسمت بالا و پایین مربع در چهار طرف گوشه ها را به صورت منحنی بکشید در بالای تاج منحنی ها بزرگ تر باشند مویی که در زیر تاج بود را پاک کنید و دو دایره کوچک بالای تاج بکشید.

خلاقیت در طراحی

مرحله سوم

   وسط تاج را مشخص کنید و از قسمت دو دایره ی کوچک خطوطی را تا پایین بکشید و وقتی به خط وسط کلاه می رسید آن را منحنی کنید.

خلاقیت در طراحی

مرحله چهارم

   حالا برای تزئین تاج می توانید از اشکال مختلف هندسی به سلیقه ی خود استفاده کنید و یا از آموزش در شکل زیر کمک بگیرید و در بالای تاج و پایین آن را تکمیل کنید.

خلاقیت در طراحی

خلاقیت در طراحی لباس

مرحله پنجم

    این تاج شامل دو قسما پارچه ای مخملی و قسمت طلایی و فلزی می باشید .قسمت پارچه ای و مخملی تاج را باید نشان دهید پس برجستگی ها را با ایجاد خطوطی در کنار تاج ایجاد کنید.(طریقه برش پارچه مخمل )

خلاقیت در طراحی

مرحله ششم

برای تاج سنگ های قیمتی بکشید .(آموزش طراحی کلاه )

خلاقیت در طراحی

مرحله هفتم

   حالا می توانید کلاه را رنگ آمیزی کنید و برای قسمت مخمل از رنگ قرمز استفاده کنید و قسمت های دیگر را طلایی کنید.(رنگ آمیزی و جزئیات در طراحی لباس )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره آموزش طراحی لباس