۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

جنسیت سازی پوست ماری

جنسیت سازی پوست ماری

با آموزش جنسیت سازی پوست ماری توسط سرکار خانم پیرهادی در خدمتتون هستیم. ابتدا نقوش پوست مار را روی لباس با خطوط نامنظم و لرزان به شکل لوزی می کشیم. در ردیف کناری از گوشه هر لوزی یک مثلث کوچک کشیده تا طرح پوست مار ایجاد شود و در صورت نیاز با کمی فاصله و به صورت قرینه مجددا پترن را تکرار می کنیم.

آموزش جنسیت سازی پوست ماری

سپس برای رنگ آمیزی با روشن ترین رنگ خود و با مارکر براش سطح لوزی ها را رنگ می کنیم و با مارکر براش کمی تیره تر به صورت نقطه های ریز و درشت از گوشه هر لوزی سایه روشن ایجاد می کنیم. در این مرحله محدوده‌ای را به عنوان مرکز لوزی در نظر می گیریم و اطراف آن را با مارکری که اختلاف رنگ بیشتری دارد بصورت نقطه ای مشخص می کنیم و مرزی را ایجاد می کنیم و دوباره اطراف این قسمت را با تیره ترین رنگ مارکر ( ترجیحا مشکی ) بصورت نقطه ای رنگ می کنیم.

جنسیت سازی پوست ماری با مارکر

به همین ترتیب تمام مرز های نقوش را به صورت نقطه ای مشخص می کنیم و بین هر لوزی را به ترتیب از رنگ روشن تا تیره و با نقاط ریز و درشت سایه می زنیم. توجه داشته باشید که هر چه به انتهای پترن نزدیک می شویم، تراکم نقاط کمتر و کمرنگ تر می شود به طوری که مرز بین دو پترن کاملا سفید باقی می ماند. سپس با لاک غلط گیر روی خط تیره لوزی ها و داخل مثلث های کوچک کنار لوزی ها نقاط سفید کوچکی ایجاد می کنیم.(جنسیت سازی ساتن)

جنسیت سازی پوست ماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس