۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش جنسیت سازی مخمل

جنسیت سازی مخمل به همراه ویدیو آموزشی رایگان

سلام همراهان عزیز، در این ویدیوی آموزشی بهتون یاد میدیم که چطور جنسیت مخمل رو نشون بدید، تو پارچه مخمل براقیت و نقاط خیلی روشن رو نمی بینیم چون این پارچه کدره و نور رو به خودش جذب می کنه و بنابر این بیشتر تیرگی ها رو داریم تا روشنی، جنس مخمل هم تو همه لباس ها به کار میره مثل پیراهن های بلند و کوتاه، نیم تنه های زیبا، کت، شلوار و حتی دامن، ا یک کت  شلوار زیبا رو برای آموزش این جنسیت انتخاب کردیم، امیدواریم که ازن آموزش استفاده کنید.

فیلم آموزشی جنسیت سازی مخمل در طراحی لباس

برای شروع ابتدا زمینه رو با ماژیک کامل رنگ می کنیم، برای ایجاد سایه روشن از  همون ماژیک استفاده می کنیم و روی چین و چروک ها رو تیره تر می کنیم، یکی از ویژگی هایی که پارچه مخمل داره اینه که قسمتای وسطی لباس تیره تر میشه و اطراف کار روشنتر پس وسط آستین و تیره می کنیم و قسمت های وسطی شلوار. در ادامه با مدادرنگی زرشکی شروع به سایه روشن زدن می کنیم. سایه ها رو از وسط کار شروع می کنیم و به اطراف محو می کنیم ولی قسمت های داخلی آستین هم تیره تر می کنیم به خصوص توی دستی که عقب تره.

 

 

جنسیت سازی محمل در طراحی لباس

یکی دیگر از ویژگی های پارچه مخمل اینه که کنتراست سایه ها در اون خیلی بالاست و معمولا از مدادرنگی مشکی تو همه رنگ های اون استفاده می کنیم. سعی کنیم با سایه روشن عمق و بعد کارمونو مشخص کنیم و قسمتهای مختلف لباس مثل یقه و آستین رو از هم جدا کنیم بافتی که مداد رنگی روی طرحمون جا میذاریه خیلی به نشون دادن این جنسیت کمک می کنه.

 

جنسیت سازی مخمل

 

مدادرنگی مشکی رو خیلی ملایم توی زرشکی ها کار می کنیم و جاهایی که لازمه خط های مشخص تری می کشیم بعد با مدادرنگی زرشکی روی مشکی می کشیم تا محو بشن. پایی که عقب تر رفته تیره تر میشه و همینطور قسمت هایی که سایه کت روی شلوار، هر جا که لازمه برای جدا کردن قسمت مختلف لباس از خطوط مشخص تری استفاده می کنیم. این آموزش کاربردی رو با دوستانتون به اشتراک بذارید و مارو لایک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس